آفتاب

به هیچ وجه تحت تاثیر فشارها قرار نخواهیم گرفت

به هیچ وجه تحت تاثیر فشارها قرار نخواهیم گرفت

وزیر دفاع گفت: ان‌شاءالله طبق مصوبات در حوزه موشکی پیش خواهیم رفت و به هیچ وجه تحت تاثیر فشارها قرار نخواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سرتیپ امیر حاتمی در حاشیه اولین جلسه هیت دولت دوازدهم با حضور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: به ویژه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنم و صمیمانه تشکر می‌کنم از عنایت ویژه‌ای که به بخش دفاع داشتند و  احساس مسئولیت و همیت و اهتمام جدی نمایندگان به صنایع دفاعی قابل تقدیر است.

او افزود: ان‌شاء‌الله از لحظه اول بایستی برای افزایش قدرت دفاعی کشور که لازمه امنیت مردم عزیز است، تلاش کنیم که به همین ترتیب ان‌شاالله اقدام خواهد شد. در ایام متعلق به صنعت دفاعی هستیم؛ 31 مرداد روز صنعت دفاعی است، امیدوارم که بتوانیم در خدمت متخصصان و دانشمندان و کارکنان عزیز و ارجمند وزارت دفاع این کار را برای مردم تمام وتوان استمرار بدهیم و یک روز وقفه در کار وزارت دفاع نداشته باشیم .

وزیر دفاع در پاسخ به این سوال که بعضی کشورهای خارجی از همین الان فشارهایشان در بحث موشکی شروع کردند شما ابتدای کار چه پیامی برای این کشورها دارید، گفت:  من در مجلس عرض کردم برنامه‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران متناسب با دفاع بومی کشور است و طبق مصوبات ان‌شاءالله در حوزه موشکی پیش خواهیم رفت و به هیچ وجه تحت تاثیر فشارها قرار نخواهیم گرفت.

او در مورد دستاوردهای وزارت دفاع در سی و یک مرداد، گفت: به نظرم امسال قبل از اینکه این ایام برسد در پایان کار وزیر دفاع برادر عزیزم سردار دهقان، افتتاح‌های زیادی داشتیم. برنامه‌هایی را هم برای روز صنعت دفاعی داریم ولی عمده این کارها برای سال‌های بعد می‌ماند .

کد N1753233

وبگردی