آفتاب

رای اعتماد گسترده مجلس به معنای تایید عملکرد چهارساله دولت است

رای اعتماد گسترده مجلس به معنای تایید عملکرد چهارساله دولت است

وزیر کشور تاکید کرد: با توجه به اینکه ما چهار سال اقداماتی را انجام داده بودیم و نمایندگان نتایج را دیدند، این رای اعتماد تایید عملکرد چهارساله دولت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه اولین جلسه هیات دولت درباره برنامه‌های آینده  وزارت‌ کشور اظهارکرد: همه فراکسیون‌های سیاسی مجلس به بنده رای دادند و این رای، تایید سیاست‌های داخلی رییس‌جمهور است. با توجه به اینکه ما چهار سال اقداماتی را انجام داده بودیم و نمایندگان نتایج را دیدند، این رای اعتماد تایید عملکرد چهارساله دولت است.

او ادامه داد: تعهدم به همه نمایندگان مردم این است که بتوانیم ان‌شاالله مجموعه سیاست‌های داخلی را که دولت و رییس‌جمهور منبعث از آرای مردم به ما ابلاغ کرده حتما پیگیری و تقویت کنم و تعاملات خود و وزارت کشور را در سطوح مختلف با نمایندگان مجلس ارتقا دهم؛ چراکه ما تا آخرین سطوح جغرافیایی که روستاییان هستند نسبت به ‌آنها مسئولیت داریم .

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه از خداوند متعال می خواهم این ظرفیت و قابلیت را در من ایجاد کند که بتوانم پاسخگوی محبت مردم باشم، گفت: اولویت ما کماکان موضوع توسعه به معنای توسعه همه جانبه است که بخشی از آن توسعه سیاسی و بخشی توسعه امنیتی و بخش توسعه اجتماعی و اقتصادی است که در دستور کار داریم و امیدوارم با کمک همه دستگاه‌های اجرایی و متخصصان و کارشناسان و مجلس و قوه قضاییه بتوانیم به آن دسترسی بیشتری داشته باشیم.

کد N1753226

وبگردی