آفتاب

تبریک کبیری به حجتی برای سکانداری مجدد وزارت جهاد کشاورزی

تبریک کبیری به حجتی برای سکانداری مجدد وزارت جهاد کشاورزی

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور به محمود حجتی تبریک گفت.

 گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، رییس سازمان مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در پیامی صدارت مجدد محمود حجتی را بر وزارت جهاد کشاورزی تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس محمود حجتی

وزیر محترم جهاد کشاورزی

با سلام و احترام،

با کمال مسرت، انتخاب شایسته حضرتعالی برای دومین دوره متوالی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی و کسب رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی که مبین مراتب تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و کارنامه مدیریتی درخشان جنابعالی در امر مدیریت کلان بخش کشاورزی و منابع طبیعی است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

آنچه که امروز به عنوان یک دغدغه جدی برای آن جناب و تمام مسئولین و بهره برداران بخش کشاورزی وجود دارد ارتقاء بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی است که این مهم جزء از طریق ورود دانش و مهندسی سازی فرآیند تولیدات کشاورزی امکان پذیر نمی باشد.

بی شک بینش متعهدانه و مسئولانه جنابعالی در اجرایی نمودن قوانین کارآمد و مؤثری همچون قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و قانون نظام جامع دامپروری زمینه را برای توسعه خدمات فنی مهندسی در بخش کشاورزی و حضور مهندسان کشاورزی برای ارائه خدمات تخصصی به جامعه کشاورزی کشور و بالتبع تاثیرگذاری در افزایش بهره وری و راندمان تولید و کارایی اقتصاد تولید را به ارمغان خواهد داشت.

این سازمان، ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای شما و همکاران آن وزارت، آمادگی خود را در همکاری و همراهی برای تحقق اهداف و برنامه های دولت دوازدهم در بخش کشاورزی اعلام می نماید.

                                                          

احمد کبیری

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور

 

کد N1753180

وبگردی