آفتاب

وزرای دولت دوازدهم خود را در مسیر مطالبات حقیقی مردم قرار دهند/ فرهنگیان انتظار دارند هرچه سریعتر نتیجه تصمیمات بطحایی را ببینند

وزرای دولت دوازدهم خود را در مسیر مطالبات حقیقی مردم قرار دهند/ فرهنگیان انتظار دارند هرچه سریعتر نتیجه تصمیمات بطحایی را ببینند

عضو فراکسیون امید ابراز امیدواری کرد وزرای دولت دوازدهم همواره خود را در مسیر خواست و مطالبات حقیقی ملت سرافراز ایران قرار دهند.

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره رای اعتماد به وزرای دولت دوازدهم گفت: نمایندگان مجلس پس از چند روز کار فشرده تصمیم نهایی خود در خصوص رای اعتماد به وزرای پیشنهادی آقای روحانی را گرفتند.

این عضو هیات رئیسه فراکسیون امید ضمن ابراز تاسف از عدم رای اعتماد به بیطرف گفت: سایر وزرا البته توانستند رای اعتماد را کسب کنند.ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای کابینه دوازدهم، امیدوارم وزرای دولت دوازدهم همواره خود را در مسیر خواست و مطالبات حقیقی ملت سرافراز ایران قرار دهند.

این عضو کمیسیون آموزش نکاتی در رابطه با وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد و گفت: آقای بطحایی با رای بالای نمایندگان مجلس وارد وزارتخانه‌ای می شود که به چالش‌هایش آگاهی دارد. بنابراین انتظار این است که به سرعت و با بیشترین توان ضمن بهره گیری از نیروهای متخصص، جوانان با انگیزه و زنان توانمند نسبت به حل این چالش‌ها اقدام کند.

سعیدی با بیان انتظارات فرهنگیان اظهار کرد: جامعه بزرگ فرهنگیان انتظار دارند اثر تصمیمات صحیح ایشان و سیاستگذاری صحیح برای رسیدن به راه حل‌های اساسی را به زودی ببینند.

او رای بالای مجلس را پشتوانه خوبی برای بطحایی دانست و گفت: این رای بالا کمک می کند تا ایشان در مذاکرات با نهادهای مختلف دولت و سایر نهادها نیز به درستی عمل کند. امیدوارم این فرصت که برآمده از رای ۲۴ میلیونی مردم است را قدر دانسته و در راه خدمت به مردم ایران خاصه فرهنگیان و آموزان توفیق داشته باشند.

کد N1753108

وبگردی