آفتاب

سعی کردیم ورزشکاران کشور را سفیران ملت در عرصه جهانی معرفی کنیم

سعی کردیم ورزشکاران کشور را سفیران ملت در عرصه جهانی معرفی کنیم

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: تلاش کردیم ظرفیت‌های جوانان و شکوفایی خلاقیت، ابتکارها و توانایی‌ها در عرصه ورزش را شناسایی کنیم تا با بهره‌گیری از توان ملی، ورزش زبان گویای ملت در عرصه بین‌المللی شود و ورزشکاران ما سفیران ملت در عرصه جهانی معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مسعود سلطانی‌فر صبح امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و در جریان رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم گفت: جای افتخار است که ملت عزیز ایران با لبیک به ندای رهبری در ۲۹ اردیبهشت خالق حماسه دیگری شدند و با حضور خیرکننده خود پاسداری، وظیفه‌شناسی و قدرشناسی خود را نشان دادند و با رای خود به گفتمان اعتدال ذیل فراگفتمان انقلاب اسلامی صحه گذاشتند.

او افزود: از رئیس جمهور محترم تشکر می‌کنم که با اعتماد به اینجانب، بنده را به عنوان خدمتگذار ملت برای اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کردند تا با همراهی یک بار دیگر منتخبان ملت، راه را برای به بار نشاندن ایده‌ها و تلاش‌های ۹ ماه گذشته هموار کنند.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با اشاره به دیدارها و جلسات ۱۰ روز گذشته خود با نمایندگان مجلس اظهار داشت: از کلیه نمایندگان که در ۱۰ روز گذشته نظرات کارشناسانه‌ای برای حفظ منافع ملی برای اعتلای ورزش و حل مشکلات جوانان ارائه کردند، تشکر می‌کنم.

سلطانی‌فر اضافه کرد: به عنوان فردی که در سال‌های پس از انقلاب، مسئولیت‌های مختلفی را در عرصه اجرایی و استانی داشته و در دولت یازدهم نیز خدمتگذار ملت بوده است، تلاش کردم با تاملات نظری به آسیب‌شناسی حوزه فعالیت‌های خود به فعالیت پرداخته و با رایزنی با عالمان دینی، صاحبنظران، استادان، کارشناسان و... زیست‌کریمانه و دینی جوانان را مدنظر قرار دهم و با حسن نظر ظرفیت‌های جوانان و شکوفایی خلاقیت، ابتکارها و توانایی‌ها در عرصه ورزش شناسایی کنیم تا با بهره‌گیری از توان ملی، ورزش زبان گویای ملت در عرصه بین‌المللی شود و ورزشکاران ما را سفیران ملت در عرصه جهانی معرفی کنیم.

ادامه دارد

کد N1752889

وبگردی