آفتاب

10 نشانه اینکه زمان خرید یک گوشی جدید فرا رسیده است

10 نشانه اینکه زمان خرید یک گوشی جدید فرا رسیده است

بعضی از کاربران عادت دارند از گوشی‌ خود تا آخرین لحظه استفاده کنند، اما نشانه‌‌هایی نیز وجود دارد که از زمان خرید گوشی جدید حکایت می‌کند. ...

فارنت:بعضی از کاربران عادت دارند از گوشی‌ خود تا آخرین لحظه استفاده کنند، اما نشانه‌‌هایی نیز وجود دارد که از زمان خرید گوشی جدید حکایت می‌کند. در ادامه با هم به 10 نشانه از اینکه زمان خرید گوشی جدید فرا رسیده اشاره می‌کنیم. فرقی نمی‌کند گوشی هوشمند شما اندروید باشد یا مالک یکی آز آی‌فون‌های اپل باشید، آنچه مهم است این است که به نوعی می‌توان گفت هر گوشی هوشمندی تاریخ مصرف خاص خود را دارد و حتی اگر خراب هم نشده باشد باید به فکر گوشی جدید باشید. در ادامه با هم به ۱۰ نشانه‌ای اشاره خواهیم کرد که خبر از زمان خرید یک گوشی جدید دارد.

 

صفحه‌تاچ گوشی به خوبی پاسخگو نیست

اگر احساس می‌کنید صفحه‌نمایش گوشی به خوبی فرمانبردار شما نیست و نسبت به لمس‌ انگشت کاربر با کندی تعامل نشان می‌دهد، یا اینکه گاهی اوقات صفحه‌نمایش گوشی قادر به تشخیص لمس انگشت نیست، زمان آن رسیده است که گوشی هوشمند جدیدی خریداری کنید تا فرمان‌های شما انگشتان شما را بی‌‌چون و چرا و سریع انجام دهد.

 

صفحه‌نمایش گوشی شکسته و ترک برداشته است

گاهی اوقات صفحه‌نمایش گوشی ممکن است به نحوی بشکند که باز هم امکان استفاده از آن وجود داشته باشد. درست است که در این شرایط می‌توان از گوشی استفاده کرد، اما قسمت‌هایی از این صفحه‌نمایش شکسته ممکن است نسبت به لمس کاربر به خوبی تعامل نشان ندهد، از طرف دیگر تصاویر نیز روی این صفحه‌ خش‌دار به خوبی دیده نمی‌شود. با این حساب بهتر است قید این گوشی صفحه‌ شکسته را بزنید و گوشی جدیدی خریداری کنید.

 

باتری گوشی حتی تا ظهر هم دوام نمی‌آورد

زندگی امروزی به اندازه‌ای مشغله برای انسان ایجاد می‌‌کند که دیگر مجالی برای نگرانی از تمام شدن شارژ باتری گوشی در طول روز نباشد. انصافا نیز باید گفت ممکن است گوشی‌های هوشمند امروزی در کارهای سنگین با کاهش سریع‌ شارژ باتری روبه‌رو باشند، اما باز هم به خوبی در حین انجام کارهای معمولی یکی دو روز به راحتی شارژ نگه می‌دارند، با این حساب اگر صبح گوشی هوشمند خود را با شارژ کامل از منزل بیرون می‌برید و باتری این گوشی تا ظهر هم دوام نمی‌آورد بدانید زمان آن فرا رسیده است که فکر تعویض گوشی باشید.

 

خاموش‌ شدن گاه و بیگاه گوشی

خاموش شدن وقت‌ و بی‌وقت گوشی حتی از تمام شدن شارژ آن‌ هم بدتر است. از طرف دیگر پس از روشن کردن گوشی نیز باید چند دقیقه‌ای صبر کنید تا گوشی در حالت آماده به‌کار قرار بگیرد. چنین گوشی بدون شک مشکل نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری دارد و بهتر است هرچه سریع‌تر با خرید یک گوشی جدید خیال خود را راحت کنید.

 

عکس‌هایی که با گوشی می‌گیرید کیفیت مطلوب ندارند

دوربین گوشی‌های هوشمند در چند سال اخیر پیشرفت زیادی داشته است. در نتیجه اگر احساس می‌کنید عکسی که با گوشی می‌گیرید کیفیت زیادی ندارد، بدانید زمان آن فرا رسیده تا با خرید یک گوشی هوشمند جدید عکس‌های بسیار باکیفیت‌تری بگیرید.

 

گوشی‌ شما فضای زیادی برای ذخیره‌سازی اطلاعات ندارد

حتی اگر دوربین گوشی شما کیفیت زیادی نداشته باشد و عکس‌‌هایی با حجم کم را روی گوشی ذخیره کنید، باز هم به احتمال زیاد فضای زیادی را در اختیار ندارید. از طرف دیگر در بیشتر گوشی‌های هوشمند امروزی حداقل شاهد حضور 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی هستیم. در نتیجه گوشی هوشمند جدیدی بخرید که ظرفیت بالایی برای ذخیره‌سازی اطلاعات داشته باشد یا اینکه با یک کارت حافظه ظرفیت این گوشی را بتوان بیشتر کرد.

 

هنوز از گوشی‌های تاشوی قدیمی استفاده می‌کنید

انصافا باید گفت که تعامل گوشی‌های قدیمی تاشو بسیار راحت است. اما این گوشی‌ها به غیر از تلفن و پیامک چیز دیگری در اختیار شما قرار نمی‌دهند. از طرف دیگر تجربه تعامل با گوشی‌های هوشمند امروزی نیز بسیار لذت‌بخش است و با کنار گذاشتن گوشی قدیمی تاشوی خود و خرید یک گوشی هوشمند امروزی دنیایی جدید از فناوری‌ را پیش روی خود خواهید داشت.

 

در اتصال هدفون به گوشی مشکل دارید

اتصال هدفون به گوشی‌های قدیمی نیز مشکلات خاص خود را دارد، با این حساب اگر از طرفداران پر و پاقرص موسیقی هستید، با خرید یک گوشی هوشمند جدید می‌توانید به آهنگ‌های مورد علاقه خود با راحتی بیشتر و کیفیت بسیار بالاتر گوش فرا دهید.

 

صدای شما به خوبی به مخاطب منتقل نمی‌شود

گوشی‌های قدیمی به دلایلی مانند نفوذ آب به داخل گوشی یا سایر موارد ممکن است به خوبی صدای طرفین را در حین مکالمه منتقل نکنند. با این حساب گاهی اوقات ممکن است برای انتقال صدا در حین مکالمه از هدفون یا اسپیکر گوشی استفاده کنید، این موارد نشانه‌ای از پایان عمر گوشی و خرید گوشی جدید است.

 

کندی سرعت اینترنت

بیشتر گوشی‌های قدیمی از اینترنت 3G برخوردار هستند از طرف دیگر مدت زیادی است که شبکه مخابراتی 4G را در کشور شاهد هستیم که انصافا سرعت بسیار بیشتری نیز نسبت به 3G در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به این ترتیب اگر از کاربرانی هستید که هر از گاهی نیاز به دسترسی به اینترنت دارند. بهتر است عمر خود را با اینترنت 3G تلف نکنید و با یک گوشی هوشمند 4G سرعت بیشتری را تجربه کنید.

کد N1752714

وبگردی