آفتاب
مسعود خوانساری در گفت‌وگو با ایلنا:

کرباسیان و شریعتمداری گزینه مورد حمایت پارلمان بخش خصوصی هستند/ خواستار رای اعتماد بالای مجلس به کرباسیان و شریعتمداری هستیم

کرباسیان و شریعتمداری گزینه مورد حمایت پارلمان بخش خصوصی هستند/ خواستار رای اعتماد بالای مجلس به کرباسیان و شریعتمداری هستیم

مسعود خوانساری گفت: مسعود کرباسیان که به عنوان وزیر اقتصاد معرفی شده دارای روحیه همکاری و همفکری با بخش خصوصی است.

رئیس اتاق بازرگانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص معرفی شریعتمداری به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی گفت: تا قبل از معرفی ایشان به مجلس اتاق بازرگانی به رئیس جمهور پیشنهاد داده بود که بهترین انتخاب در حال حاضر برای این وزارتخانه شریعتمداری است.

مسعود خوانساری ادامه داد: شریعتمداری فردی است که به واگذاری امور به بخش خصوصی اعتقاد دارد و در زمان وزات خود نیز بدنه وزارتخانه را کوچک کرد به همین لحاظ بهترین گزینه برای فعالان بخش خصوصی ایشان هستند.

وی تصریح کرد: مسعود کرباسیان نیز که به عنوان وزیر اقتصاد معرفی شده دارای روحیه همکاری و همفکری با بخش خصوصی است. ضمن آن که از قدرت تعامل خوبی با سایر وزارتخانه‌ها، خصوصا با آقای شریعتمداری برخوردار است. از این جهت مسعود کرباسیان گزینه مورد تایید و تاکید اتاق بازرگانی برای برای وزارت اقتصاد است و پارلمان بخش خصوصی از مجلس می‌خواهد به وزرای پیشنهادی اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت رای اعتماد بالا بدهند. 

خوانساری در پایان ابراز امیدواری کرد که با انتخاب وزیر اقتصاد پیشنهادی، استفاده از توان کارشناسی و بازوی مشورتی اتاق بازرگانی  در 4 سال آینده که سال‌های سختی برای اقتصاد کشور است بیشترین بهره وری را برای ایجاد رفاه و رونق اقتصادی کشور، کسب کنیم.

کد N1752286

وبگردی