آفتاب
حمیدرضا گرشاسبی در گفتگو با مهر:

پرسپولیسی‌ها نباید وارد فضای منفی شوند/ طارمی تحت فشار قرار دارد

پرسپولیسی‌ها نباید وارد فضای منفی شوند/ طارمی تحت فشار قرار دارد

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه هواداران نباید وارد فضاهای منفی شوند گفت: مهدی طارمی بهترین بازیکن فصل گذشته بوده اما کمی تحت فشار قرار گرفته است.

حمیدرشا گرشاسبی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تساوی پرسپولیس مقابل سیاه جامگان مشهد گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. چندین موقعیت گلزنی داشتیم. دو گل هم زدیم که آفساید گرفته شد و یکی از پنالتی هایمان را هم داور نگرفت. واقعا اگر اشتباهات داوری رخ نمی داد بدون شک نتیجه دیگری رقم می خورد. به نظرم تصمیمات داوری سبب شد جشن پیروزی نگیریم. در هر صورت چنین مسایلی در فوتبال، کاملا طبیعی است. همیشه که نمی توان برنده شد.

وی تصریح کرد: انتظارات از تیممان زیاد شده است. هوادارانمان دوست دارند فقط ببریم. مطمئن باشید بیشتر از هواداران، بازیکنان هستند که برد می خواهند. اما گاهی نمی شود کاری کرد. به طور مثال، مقابل چنین داوری هایی چه کاری باید می کردیم که نکردیم؟ به نظرم یکی از بهترین بازی ها را انجام دادیم. شاید کمی هم بچه های تیم به فکر الاهلی بوده اند و می خواهند این دیدار را با برد پشت سر بگذارند که در دقایق پایانی تمرکز لازم را نداشتند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود طارمی به خاطر توهین عده ای از هواداران، اشک ریخته است گفت: مهدی طارمی با تمام وجودش برای تیم زحمت می کشد. کافی‌است به عملکردش در بازی ها توجه کنید. آنقدر خوب است که دو فصل متوالی، بهترین بازیکن لیگ می شود و تا همین جای کار هم دو گل زده است تا نشان دهد هنوز عطش دارد. تمام هواداران، طارمی را دوست دارند. اما همه هم می خواهند که این بازیکن در هر بازی، گل بزند. طارمی تحت فشار قرار می گیرد و طبیعی است که شاید از هر صدایی که به گوشش برسد در آن لحظات حساس، ناراحت شود.

وی درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس گفته اند لیدرها برای فحاشی به طارمی، خط داده اند اظهار داشت: اصلا نباید وارد چنین فضایی شویم. من چنین دیدگاهی ندارم و فکر می کنم تمام این حساسیت ها به خاطر این است که مهدی همیشه بوی گلزنی می دهد. به نظرم داور بود که بازی را خراب کرد.

گرشاسبی درباره دیدار این تیم مقابل الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: بازی خیلی سختی داریم. آنها پول زیاد خرج کرده اند و ما هم بازیکنان با غیرتی داریم که جوابشان را خواهند داد. تمام ارکان باشگاه، تمرکز خود را برای موفقیت پرسپولیس در رقابت های آسیایی گذاشته است. هواداران نباید فراموش کنند که حمایت آنها می تواند ما را در همین بازی، پیروز زمین کند. می خواهیم رویای آنها را در آسیا برآورده کنیم.

وی درباره بحث پرداخت مطالبات ژوزه و دستیارانش خاطر نشان کرد: مبلغ بدهی به دستیاران ژوزه در حال فراهم شدن است اما بزرگترین دغدغه مان مربوط به شخص ژوزه است. حدس می زنم آنها منتظرند واکنش باشگاه نسبت به پرداخت مطالبات دستیارانش را ببینند و سپس نسبت به خودش اعلام حکم کنند.

کد N1752196

وبگردی