آفتاب
خبر

قابلیت‌های جدید فبلت میت 10 هوآوی

قابلیت‌های جدید فبلت میت 10 هوآوی

بروس‎ لی، مدیر اجرایی هوآوی، به‌طور رسمی تایید کرد میت 10 با چیپ‌ست پرچمدار جدید این شرکت یعنی Kirin 970 عرضه خواهد شد و این فبلت، به ...

جی اس ام:بروس‎ لی، مدیر اجرایی هوآوی، به‌طور رسمی تایید کرد میت 10 با چیپ‌ست پرچمدار جدید این شرکت یعنی Kirin 970 عرضه خواهد شد و این فبلت، به نمایشگر بدون حاشیه مجهز شده است. به گفته وی، این تراشه عملکرد خارق‌العاده‌ای را ارائه خواهد داد و روی شارژدهی باتری تاثیر کمتری دارد. بروس لی تایید کرد: میت 10 به یک نمایشگر بزرگ مجهز خواهد بود اما بدنه آن، کوچک است. به همین دلیل، انتظار می‌رود که منظور وی از اندازه بزرگ نمایشگر و ابعاد کوچک فبلت جدید این شرکت، ارائه میت 10 با طراحی بدون حاشیه باشد؛ مانند آنچه در گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ یا حتی گوشی ال‌جی جی 6 دیده‌ایم. اگر به خاطر داشته باشید، مدتی پیش شرکت هوآوی نام تجاری EntireView را به ثبت رساند که به‌نظر می‌رسد برای نمایشگر میت 10، به ثبت رسیده است. شرکت سامسونگ و ال‌جی نیز، نام Infinity Display و Full Vision را به ترتیب برای گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 8 و ال‌جی جی 6 انتخاب کرده‏اند.

 

هنگامی‌که از بروس‌ لی در رابطه با قابلیت‌های احتمالی دیگر میت 10 پرسیده شد، وی به فناوری شارژ سریع SuperCharge اشاره کرد؛ همان‌طور که می‌دانید، فناوری مذکور به‌طور اختصاصی برای محصولات هوآوی طراحی شده و شارژ سریع باتری را در گوشی‌های هوآوی امکان‌پذیر می‌کند. با این‌حال، بروس لی از پاسخ به این پرسش که میت 10 ضدآب خواهد بود یا خیر؛ امتناع کرد. نایب رئیس بخش ابزارهای موبایل در واحد تجاری مصرف‌کنندگان شرکت هوآوی در ادامه افزود: توسعه‌دهندگان امیدوارند که کیفیت صدای میت 10 ارتقا یابد؛ با این‌حال، وی اشاره نکرد که آیا جک هدفون (جک 5/ 3 میلی‌متری) از فبلت میت 10 حذف خواهد شد و هوآوی روی درگاه یواس‌بی تایپ سی حساب باز می‌کند یا خیر. هرچند، بروس لی نسبت به آینده رابط یواس‌بی تایپ سی در میان گوشی‌های هوشمند ابراز امیدواری کرد. در نهایت، مدیر اجرایی هوآوی به چهار هدف اصلی این شرکت برای گوشی‌های هوشمندش اشاره کرد و بروس لی ادعا می‌کند که هوآوی در تلاش است تا عملکرد چیپ‌ست Kirin را بهبود بخشیده و مصرف انرژی این تراشه را کاهش دهد. همچنین، هوآوی روی نرم‌افزار گوشی‌های هوشمند خود کار می‌کند تا آن‌را کارآمدتر کرده و سرعت رابط‎کاربری را بهبود بخشد. در نهایت، بروس لی خوش‌بین است که قابلیت‌های 4G و 5G گوشی‌‏های هوشمندش را بهتر کند و با اعمال تغییراتی، تجربه مناسبی را برای کاربران علاقه‌مند به عکاسی به ارمغان بیاورد. با توجه به هدف نهایی که بروس لی به آن اشاره کرده است، به‌نظر می‎رسد که فبلت میت 10 نیز به لنزهای لایکا مجهز خواهد بود.

کد N1752036

وبگردی