آفتاب
با درخواست صبوری از هواداران؛

افتخاری: شکست برابر سایپا درس خوبی برای بازیکنان و مربیان بود

افتخاری: شکست برابر سایپا درس خوبی برای بازیکنان و مربیان بود

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه شکست برابر سایپا درس خوبی برای بازیکنان و مربیان بود، به هواداران وعده داد که روزهای خوب در پیش است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه استقلال، سیدرضا افتخاری در گفتگو  در پیامی به هواداران گفت: فوتبال روزهای خوب، بد، تلخ و شیرین دارد و روز گذشته از روزهای بد فوتبال برای استقلال بود. هزاران هوادار در استادیوم و میلیون ها نفر از طریق تلویزیون مسابقه استقلال برابر سایپا را تماشا کردند و متاسفانه آبی پوشان نتوانستند رضایت هواداران شان را جلب کنند.

وی تاکید کرد: این درس خوبی برای کادر فنی و بازیکنان بود. باید بدانیم همه تیم ها سرمایه گذاری کردند و بازیکنان مورد نظرشان را جذب کردند بنابراین نباید هیچ کدام از تیم های حاضر در لیگ را دست کم بگیریم.

افتخاری خاطرنشان کرد: استقلال تفاوت زیادی با تیم های دیگر دارد زیرا از هواداران متعصبی سود می برد و آنها انتظار دارند تیم شان نتایجی مطلوب کسب کند. طرفداران عزیز استقلال به خاطر دارند اوایل فصل سال گذشته شرایط استقلال مشابه حالا بود لیکن با حمایت هواداران مدیریت باشگاه استقلال متحول شد و با اعتماد به بازیکنان جوان خود توانست در دیدار دربی برنده باشد. نایب قهرمان لیگ شود و تا مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

مدیرعامل استقلال در ادامه گفت: امسال استقلال شرایط بهتری نسبت به گذشته دارد دیگر از طریق فیفا محروم نخواهد شد زیرا طلب بازیکنان خارجی خود را پرداخت کرده و توانست نفرات مورد نیاز را جذب کند. حال برای برون رفت از این شرایط همه باید دست به دست هم دهیم و از تیم استقلال حمایت کنیم. به دنبال مقصر نگردیم زیرا همه متوجه اشتباهات شان شده اند.

افتخاری در ادامه تصریح کرد: این موضوع بر کسی پوشیده نیست بنابراین ضمن رسیدگی به نقاط ضعف تیم و رفع  آن و همچنین برای همفکری و پیشگیری از نتایج به دست آمده در مسابقات آتی روز شنبه هیات مدیره محترم باشگاه استقلال با کادر فنی جلسه مشترک برگزار خواهند کرد. ناگفته نماند روند تیمی استقلال روز به روز بهتر خواهد شد و با اضافه شدن بازیکنان مصدوم طی هفته های آتی تیم تقویت و مطمئنا نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: هواداران عزیز توجه کنند رقبای ما خوشحال می شوند که اتحاد و همبستگی شما در سکوها از بین برود مطمئن باشید هر زمان مدیریت باشگاه احساس خطر کند مستقیما ورود خواهد کرد. پس شما صبور باشید من مراقب تیم محبوب تان هستم و با شناختی که از اعضای تیم دارم مطمئن هستم کادر فنی و بازیکنان با تلاش مضاعف و غیرتی که دارند رضایت مندی شما را به دست خواهند آورد بنابراین در این شرایط که رقبای استقلال از طریق فضای مجازی و رسانه درصدد تضعیف و تخریب تیم استقلال هستند وظیفه خود می دانیم از سرمربی تیم حمایت همه جانبه داشته باشیم و یکصدا و همدل همچون گذشته تیم محبوب استقلال را حمایت کنیم.

افتخاری در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال روزهای خوب هم دارد که برای استقلال دور از دسترس نیست و به امید پیروزی در روزهای آینده برای آبی پوشان.

کد N1752001

وبگردی