آفتاب

کارگران کشورهای همسایه را می‌آوریم و دکترها و مهندس‌های خود را صادر می‌کنیم

کارگران کشورهای همسایه را می‌آوریم و دکترها و مهندس‌های خود را صادر می‌کنیم

نماینده ارومیه در تذکری مدعی شد: اخیرا چند نفر از استادان مجرب از دانشگاه‌های معتبر تهران اخراج شده‌اند و به این دلیل قصد مهاجرت به خارج از کشور دارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نادر قاضی‌پور در جریان نشست علنی امروز مجلس در تذکری گفت: در برنامه بودجه سالانه تصویب کردیم درآمدهای شوراهای حل اختلاف و هزینه‌هایشان به طور کامل بازگردد تا برادران و خواهران تحصیلکرده در شوراهای حل اختلاف حداقل حقوق کارگری خود را دریافت کنند.

او خطاب به رئیس مجلس شرای اسلامی اظهار داشت: از شما می‌خواهیم این موضوع را ابلاغ کرده و از وزیر آینده اقتصاد آقای کرباسیان می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کند چراکه ۱۲ درصد پول آنها پرداخت شده و ۸۸ درصد باقی مانده در دیگر جاها هزینه می‌شود.

نماینده اصولگرای ارومیه در مجلس شورای اسلامی در تذکری دیگر تصریح کرد: اخیرا چند نفر از استادان مجرب از دانشگاه‌های معتبر تهران اخراج شده‌اند و به این دلیل قصد مهاجرت به خارج از کشور دارند.

قاضی‌پور از مجلس شورای اسلامی درخواست کرد موضوع را پیگری کند و خاطرنشان کرد: دستور بفرمایید مغزها را نگه دارند. ما کارگران کشورهای همسایه را می‌آوریم و دکترها و مهندس‌های خود را صادر می‌کنیم که این به ضرر دانشگاه‌ها است.

کد N1751546

وبگردی