آفتاب

درخواست فولادگر از نمایندگان برای رعایت جایگاه موافق و مخالف وزرای پیشنهادی

درخواست فولادگر از نمایندگان برای رعایت جایگاه موافق و مخالف وزرای پیشنهادی

نماینده مردم اصفهان در تذکری خواستار این شد نمایندگانی که برای موافقت یا مخالفت وزرا نطق می‌کنند، در جایگاه موافق یا مخالف صحبت‌ کنند.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا فولادگر در جریان نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به رای گیری دقایق قبل مجلس شورای اسلامی در مورد نحوه برگزاری جلسه اعتماد اعلام کرد: به هر حال قرار شده که مذاکرات تا هفته آینده نیز ادامه پیدا کند باید بگویم بعضی از وزرا مخالف جدید ندارند و می توان از این فرصت استفاده کرد .

او همچنین بر عدم رعایت جایگاه موافق و مخالف از سوی برخی نمایندگان اشاره کرد و با انتقاد از این روند گفت: خواهش من این است که این مسایل رعایت شود و کسانی که برای موافق و مخالف ثبت نام می‌کنند. در جایگاه خود صحبت کنند تا وقت رعایت شود.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: البته در این مورد دوستانی که موافق بودند در جایگاه موافق و مخالفان نیز در جایگاه مخالف صحبت کردند و من مساله خاصی احساس نکردم.

 او گفت:‌با این حال برخی از دوستان مسایلی را مطرح کردند که در این موارد نیز تذکر لازم داده می شود ولازم است نمایندگان رعایت کنند .

رییس مجلس همچنین تاکید کرد: نمایندگان موافق ، موافقت کرده و مخالفان نیز مخالفت خود را بیان کنند و اگر موضوع منطقی وجود دارد باید در جایگاه خود بحث شود.

کد N1751258

وبگردی