آفتاب

سلامت، مسئولیت‌پذیری و حضور ربیعی در سنگرهای انقلابی بر کسی پوشیده نیست

سلامت، مسئولیت‌پذیری و حضور ربیعی در سنگرهای انقلابی بر کسی پوشیده نیست

نماینده شهریار تاکید کرد: سلامت آقای ربیعی و مسئولیت‌پذیری ایشان و دلسوزی و حضور در سنگرهای انقلابی بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمود محمودی‌شاه‌نشین در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت تعاون و کار از مهم‌ترین وزارتخانه‌های دولت است. زندگی بازنشستگان، مقابله با آسیب‌دیده‌ها، حمایت از نیازمندان، آموزش مهارت، درمان بیش از ۵۰ درصد از مردم کشور، در حوزه مسئولیت این وزارتخانه است.

او ادامه داد: بررسی صلاحیت وزیر باید در قالب مسئولیت و وظایف او باشد. مسئولیت عدالت اجتماعی، حمایت از اقشار کم‌درآمد، احقاق حقوق کارگران و کارفرمایان، ساماندهی کودکان کار، نظارت و مدیریت صندوق‌های بازنشستگی، ایجاد تعادل بین سهم درآمدی بیمه درمانی از مواردی است که باید وزیر محترم به آن پاسخگو باشند. آیا آقای ربیعی در ایفای این مسئولیت‌ها موفق بوده است؟

شاه‌نشین ادامه داد: بی‌شک سلامت آقای ربیعی و مسئولیت‌پذیری ایشان و دلسوزی و حضور در سنگرهای انقلابی بر کسی پوشیده نیست.  او در کودکی در دهه ۵۰ در کوره‌های آجرپزی کار کرده و با پوست و گوشت و استخوانش طعم کار در کودکی را چشیده است.

نماینده مردم شهریار گفت: موکلان من قشر آسیب‌پذیری هستند که مشمول بیمه تامین اجتماعی هستند. در این منطقه بیشترین مراکز نگهداری سالمندان، معلولان، کمپ‌های آسیب‌دیدگان اجتماعی وجود دارد و این می‌تواند انعکاس خوبی بر عملکرد وزیر کار در حوزه مسئولیت محول شده‌اش باشد .

او در ادامه گفت: شاهد رشد خدمات بهزیستی از استانداردسازی مهدکودک و شیرخوارگاه تا نگهداری سالمندان و توسعه مراکز مهارت آموزی و جلب مشارکت بخش خصوصی و افزایش پرداخت سهم دولت بوده‌ایم که شامل رشد ۹۹ درصدی مراکز اورژانس، رشد ۵۲ درصدی مراکز اعتیاد، رشد ۱۱ درصدی پایگاه سلامت اجتماعی رشد ۵۳ درصدی پایگاه‌های خدمات اجتماعی و همچنین رشد ۱۳ و نیم درصدی تعداد مراکز نگهداری کودکان کار و خیابان و تحلیل ۳۳ هزار و ۵۲۲ واحد مسکونی توسط بهزیستی به مددجویان تحت پوشش و هزار و ۱۶۱ واحد مسکونی به خانواده‌های حداقل ۲ معلول تحویل داده شده است.

ادامه دارد...

کد N1751257

وبگردی