آفتاب

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی لبه تعامل و ارتباط با مردم است

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی لبه تعامل و ارتباط با مردم است

وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی لبه تعامل و ارتباط با مردم است و بهبود روابط دولت و ملت به نوع فعالیت و کار این وزارتخانه بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی ربیعی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و در جریان رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی ضمن‌گرامی داشت یاد و خاطره امام و شهدا به ویژه شهدای کارگر و بهزیستی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین تعامل را با اقشار مختلف جامعه دارد و طبیعی است بیش از هر وزارتخانه دیگری به چشم بیاید و مورد نقد قرار بگیرد.

او با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی لبه تعامل و ارتباط با مردم است و بهبود روابط دولت و ملت به نوع فعالیت و کار این وزارتخانه بستگی دارد، اظهار داشت: در نطق رئیس جمهور، معاول اول رئیس‌جمهور و پیش از آن در سخنان رهبری در مراسم تنفیذ، موضوعات مختلفی را شنیدیم که در این سخنان چهار موضوع اصلی از هفت موضوع مرتبط با ماست.

وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بحران فقر مطلق، بحران آسیب‌های اجتماعی، بحران صندوق‌ها و بحران بیکاری را از موضوعات اصلی کشور دانست و تصریح کرد: این چند موضوع، هم مورد توجه هیات دولت و هم مجلس و هم قوه قضاییه است که به طور کلی موضوع مورد توجه حاکمیت است و در این حوزه، کانون حل آن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

ربیعی با اشاره به اظهارت رجبی نماینده شیراز که در مخالفت با او سخن گفته بود، خاطرنشان کرد: آقای رجبی گفتند چرا مسئولیت امری را می‌پذیری که همه اختیارات آن در حیطه شما نیست.

ادامه دارد...

کد N1751256

وبگردی