آفتاب

تعاونی‌ها را ساماندهی و سازمان بهزیستی را تبدیل به معاونت کنید

تعاونی‌ها را ساماندهی و سازمان بهزیستی را تبدیل به معاونت کنید

نماینده شیراز تاکید کرد: آقای ربیعی شما در این بخش نیازمند تجدید نظر در ساختار هستید. سازمان بهزیستی اگر می‌خواهد کار کند باید به یک معاونت تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فرج الله رجبی، مخالف وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیامک‌های زیادی از جبهه کارگری و بازنشستگان آمده که از من خواسته‌اند در تائید شما صحبت کنم که شرمنده این دوستان هستم. چنین وزارتخانه‌ای که شما در آن کار می‌کنید از خیلی جهات از جمله منابع و ساختار کم نظیر است.

او افزود: بحث بیکاری را نمی‌شود از وزارت کار خواست اما نمی‌دانم چرا وزارتخانه شما اصرار دارد خودش را برنامه ریز کار نشان دهد.

نماینده شیراز تاکید کرد: من با تعاونی‌ها ۲۶ سال است که از نزدیک آشنا هستم. کمتر تعاونی بوده که جان سالم به در برده باشد. این بخش باید درمان شود، مشکلاتش از طریق اعمال حاکمیت حل شود. این همه تعاونی ناتوان و نابسامان وجود دارد، کی می‌خواهیم با اعمال حاکمیت مشکل اینها را حل کنیم.

او گفت: یک قسمتی از آسیب‌های اجتماعی به شما برمی‌گردد. شما در این بخش نیازمند تجدید نظر در ساختار هستید. سازمان بهزیستی اگر می‌خواهد کار کند باید به یک معاونت تبدیل شود.

رجبی یادآور شد: عدم ادغام صندوق‌های بازنشستگی برای بخش کارگری ما حیاتی است. جناب آقای وزیر سال گذشته زحمت‌های آقای هاشمی این رحمت را برای شما آورد که بیمه‌ها مجبور شدند چهار برابر معمول پرداخت کنند. چرا صدای شما درنیامد؟ مگر دریافتی‌های شما از محل بیمه‌ها چقدر است؟ چرا موضوع را برای دولت و مجلس کالبد شکافی نکردید؟

او ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی نسبت به ۸ سال قبل بهتر شده اما کافی نیست. ما اساسا سالهاست که در حل مشکلاتمان دنبال رستم دستان می‌گردیم. اینها وجود ندارد. این مسائل ریز و درشتی که آویزان این وزارتخانه شده را کی می‌خواهید هرس کنید. ما ۷۰ کار ناقص نمی‌خواهیم، ۴ کار کامل برایمان انجام بدهید

ادامه دارد...

کد N1751211

وبگردی