آفتاب

از تخفیف آناکارنینا تا برپایی عکس گورخواب‌ها

از تخفیف آناکارنینا تا برپایی عکس گورخواب‌ها

تخفیف ویژه نمایش آناکارنینا، روزهای پایانی نمایش گفت و گوی برجای ماندگان و برپایی عکس گورخواب‌ها در حاشیه نمایش لامبورگینی اتفاقات تازه تئاتر شهرزاد هستند.

به گزارش ایلنا، نمایش "آنا کارنینا" با تخفیف ویژه در گیشه، پایان هفته روی صحنه می‌رود.

نمایش "آنا کارنینا" به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی در روزهای چهارشنبه 25، پنج‌شنبه 26 و جمعه 27 مرداد ماه، با 30 در صد تخفیف برای عموم تماشاگران و 50% تخفیف برای دانشجویان کلیه رشته‌های تحصیلی با ارائه کارت دانشجویی، در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت تخفیف‌دار سه روز یاد شده این نمایش را از از گیشه پردیس تهیه کنند.

نمایش "آنا کارنینا" از 17 مرداد ماه ساعت 19 با بازی معصومه رحمانی و بهنام شرفی به روی صحنه است و اجراهای این اثر نمایشی تا 30 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

روزهای پایانی گفتگوی برجای ماندگان

اجرای نمایش "گفت‌وگوی بر جای ماندگان" جمعه 27 مرداد ماه به پایان می‌رسد.

نمایش "گفت و گوی بر جای ماندگان" به نویسندگی محمد زارعی و کارگردانی میلاد شجره که از 10 مرداد ماه ساعت 19 در سالن شماره دو پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است،  آجرای آن روز جمعه 27 مرداد ماه به پایان خواهد رسید.

در این اثر نمایشی رضا بهبودى، محمد صادق ملک، باران کوثرى، محسن نورى، محمد خاکساری و امین اسلامی ایفای نقش می‌کنند.

علاقه‌مندان به منظور تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

نمایشگاه عکس گورخواب‌ها به مدت یک هفته در کافه شهرزاد

نمایش "لامبورگینی" با موضوع گورخواب‌ها به نویسندگی و کارگردانی سیامک صفری از 22 تیر ماه ساعت 21:30 با بازی سیامک صفری و اشکان خطیبی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است و اجرای آن جمعه 27 مرداد ماه پایان خواهد یافت.

در هفته پایانی نمایش "لامبورگینی" نمایشگاه عکسی از مجموعه آثار سعید غلامحسینی با موضوعیت این اثر نمایشی به مدت یک هفته در کافه پردیس تئاتر شهرزاد برپا خواهد شد که علاقه‌‌مندان می‌توانند ساعت 21:30 از آن دیدن کنند.

کد N1751059

وبگردی