آفتاب

کدام سایت بهترین قیمت بلیط چارتر هواپیما را عرضه می‌کند؟

کدام سایت بهترین قیمت بلیط چارتر هواپیما را عرضه می‌کند؟

وب‌سایت دیجی چارتر بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی را باقیمت بسیار مناسب و چارتر ارائه می کند.

به گزارش تابناک، برای آنهایی که بیشتر اهل مسافرت هستند و در طول سال برای سفر های کاری و تفریحی هزینه های بالایی دارند قیمت بلیط هواپیما بسیار مهم است وهمیشه بدنبال راهی هستند که بتوانند بلیط را باقیمت کمتر و به‌صورت چارتر تهیه کنند .
همان‌طور که میدانید قیمت بلیط چارتر همیشه بسیار پایین تر از قیمت واقعی همان بلیط است درحالی که از کیفیت پرواز چیزی کم نمی‌شود.
اما چرا قیمت بلیط چارتر پایین تر است؟
درواقع آژانس‌های مسافرتی و گردشگری طی قرارداد هایی با ایرلاین های مختلف تمامی بلیط های پروازهای مورد نظرشان را خریداری میکنند و به سایر آژانس‌های مسافرتی و سایت های فروش بلیط هواپیما باقیمت عادی ارائه میدهند تا به فروش برسد.اما همیشه همه بلیط ها به موقع به فروش نمی رسد و هواپیما با تعدادی صندلی خالی پرواز میکند ! که در این صورت آژانس مسافرتی ضرر می‌کند .
آژانس‌های هواپیمایی در این شرایط بلیط چارتر را ارائه می کنند . بلیط چارتری هواپیما در آخرین لحظه باقیمت بسیار پایین تر به فروش می رسد تا آژانس مسافرتی حداقل بخشی از هزینه را دریافت کند.
در این بین افرادی که می توانند بلیط های چارتری را بدست بیاورند، پرواز مورد نظر را باقیمت بسیار پایین تر خریداری می کنند و در هزینه های خود یک صرفه جویی اساسی کرده اند. بخصوص برای افرادی که در طول سال زیاد به سفر می روند بلیط چارتر بسیار ارزشمند است. 
اکنون نکته مهم این است که بلیط چارتر را از کجا و چگونه بخریم؟
وب‌سایت راهنمای سفر من ، دیجی چارتر را به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین سایت‌ها برای خرید بلیط هواپیما باقیمت چارتری و کیفیت عالی معرفی کرد. درواقع بهترین و سریع‌ترین راه برای پیدا کردن بلیط لحظه آخری و بلیط چارتر هواپیما مراجعه به وب‌سایت دیجی چارتر است .
مهم‌ترین ویژگی دیجی چارتر که باعث محبوبیت آن شده است ارائه بلیط هواپیما باقیمت‌های منحصربه‌فرد و چارتری است . دیجی چارتر قیمت بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی را به‌صورت ویژه‌ای با همکاری آژانس‌های معتبر تهیه می‌کند و در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.
کاربران دیجی چارتر می‌توانند با مراجعه به سایت ( Digicharter.ir ) مبدأ و مقصد سفر را وارد کنند و فهرستی از ایرلاین ها را بازمان های پرواز مختلف و قیمت متفاوت مشاهده کنند و بهترین گزینه را انتخاب کنند.
همچنین در سایت دیجی چارتر فهرستی از پروازهای پیشنهادی باقیمت چارتری ارائه می‌شود که میان کاربران این سایت بسیار پرطرفدار است.



همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید سایت دیجی چارتر در تاریخ ذکرشده ، قیمت بلیط کیش به تهران را باقیمت 36 هزار تومان ارائه کرده است که واقعاً منحصربه‌فرد است . در تمام طول سال و برای تمامی مسیرهای داخلی و خارجی شما می‌توانید قیمت‌های منحصربه‌فرد را در این سایت پیدا کنید و به‌صورت آنلاین خریداری کنید.
بلیط چارتر مشهد و کیش در پروازهای داخلی و بلیط چارتر استانبول در پروازهای خارجی جزو محبوب‌ترین مسیرهای دیجی چارتر (digicharter.ir) است.
امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو بلیط هواپیما از طریق اپلیکیشن اندروید دیجی چارتر ، یکی دیگر از ویژگی‌های محبوب این وب‌سایت معتبر است.
امکان استرداد بلیط خریداری‌شده ، امکان مشاهده ظرفیت پروازها و امکان خرید بلیط هواپیما لحظه آخری نیز جزو ویژگی‌های برتر دیجی چارتر است.
کد N1751017

وبگردی