آفتاب
عضو کمیسیون صنعت و معدن در گفت‌وگو با ایلنا:

دخالت در عزل و نصب‌ دستگاه‌‌ها در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد/ حاشیه های ایجاد شده برای ربیعی به دلیل سهم‌خواهی‌هاست

دخالت در عزل و نصب‌ دستگاه‌‌ها در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد/ حاشیه های ایجاد شده برای ربیعی به دلیل سهم‌خواهی‌هاست

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: برخی‌ انتقاد می‌کنند که چرا فلانی مدیر فلان شرکت نشده یا اینکه چرا ابقا نشده است. این انتقاد‌ها شخصی کردن مسئله است و در هیچ‌ کجای دنیا سابقه ندارد.

محمد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص معرفی ربیعی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ربیعی در دوره قبل نشان داد که توانایی لازم و تسلط کافی در سه حوزه مختلف یعنی رفاه، اقتصاد و آسیب‌های اجتماعی را دارد.

محمد عزیزی در خصوص برخی از انتقادها نسبت به عملکرد شرکت‌های شستا گفت: این که عملکرد یک شرکت و یا عزل و نصب مدیران و یا هیات مدیره را مربوط به وزیر کنیم کار درستی نیست. شرکت‌های زیر نظر وزارت رفاه یک مجموعه عظیمی از صنایع مختلف است و ما باید به صورت کلی به عملکرد آنها نگاه کنیم.

نماینده مردم خرمدره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاشیه های ایجاد شده برای ربیعی به دلیل سهم‌خواهی‌هاست، گفت: اینکه برخی‌ها به صورت مصداقی از یک مجموعه اقتصادی انتقاد می‌کنند و دیگر واحدهای تولیدی و صنعتی را نمی‌بینند چیز جالبی نیست. برخی‌ انتقاد می‌کنند که چرا فلانی مدیر فلان شرکت نشده یا اینکه چرا ابقا نشده است. این انتقاد‌ها شخصی کردن مسئله است و در هیچ‌ کجای دنیا سابقه ندارد.

وی تصریح کرد: به طور کلی در چهار سال گذشته عملکرد شستا و هلدینگ‌های زیر نظر وزارت رفاه مثبت بوده است. هرچند که من عقیده دارم جا داشت که این مجموعه عظیم اقتصادی عملکرد بهتری داشته باشد.

عزیزی با اشاره به برنامه‌های ربیعی تصریح کرد: در جلساتی که ایشان در کمیسیون‌های مختلف داشتند اعلام کردند که نظارت خود را بر روی این شرکت‌ها بیشتر خواهند کرد و توجه بیشتری به عملکرد آنها خواهد داشت. من امیدوارم ربیعی با رای بالایی وزیر باقی بماند و من نیز تمام سعی خود را برای انجام این مهم به کار خواهم گرفت.

کد N1750888

وبگردی