آفتاب

معاون سیاسی استاندار تهران: رحمانی‌فضلی وحدت ملی و امنیت را بر گرایش‌های خطی مقدم داشته‌است

معاون سیاسی استاندار تهران: رحمانی‌فضلی وحدت ملی و امنیت را بر گرایش‌های خطی مقدم داشته‌است

ایسنا نوشت: معاون سیاسی استانداری تهران با اشاره به این‌که «وزیر کشور صیانت از وحدت ملی و امنیت کشور را بر گرایش‌های خطی مقدم داشته‌است» گفت: رحمانی فضلی یکی از مصادیق بارز پیوند تجربه و تعهد بوده و اصولگرایی اصلاح طلب و عملگرا به حساب می‌آید.

شهاب‌الدین چاوشی درباره نحوه عملکرد وزیرکشور در دولت یازدهم اظهار داشت: استمرار تجربه گرانسنگ خدمت ۴ ساله رحمانی فضلی در وزارت کشور و اشراف او به نقاط ضعف و قوت داخله کشور فرصتی مغتنم برای پیگیری هدف‌های اساسی دولت دوازدهم خواهدبود.او از دانش مدیریتی و سیاسی مناسب همراه با تجربه و مهارت مدیریتی مکفی برای اداره امور دشوار و پرحجم وزارت کشور برخورداراست. به عنوان یک کارشناس سیاسی متعهد به ارزش های جمهوری اسلامی که اغلب مراتب وزارت کشور را طی کرده ام شهادت می دهم با توجه به شرایط موجود ایشان با کارنامه درخشان خود در چندین انتخابات پر التهاب گذشته منطقی‌ترین عملکرد ممکن را داشته و درعین پایبندی به اصول انقلاب و با مشی اعتدالی دولت، عملکرد اصلاح‌طلبانه‌ای داشته و صیانت از وحدت ملی و امنیت کشور را بر گرایش‌های خطی مقدم داشته‌است.

وی ادامه داد: وزیر کشور پیشنهادی بی‌تردید یکی از مصادیق بارز پیوند تجربه و تعهد بوده و اصولگرایی اصلاح طلب و عملگرا به حساب می آید. حضور ساعت‌های طولانی در جلسات مهم و دقت نظر او در توجه به نظرات کارشناسی ستودنی است. احاطه و دانش و تجربه او در مسایل متنوع سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور بخصوص حساسیت‌ها و تلاش‌های پیگیرش در ارتباط با آسیب‌های اجتماعی که دغدغه جدی مردم، دولت و رهبری است، از او چهره‌ای دلسوز و قابل دفاع ساخته است. رحمانی فضلی را در دولتی که مشی اعتدالی برگزیده و تجربه یک دوره سنگین اداره وزارت کشور را داراست، فرصتی مناسب برای همراهی با دولت تدبیر و امید می دانم. والحق وزارت کشور که یک وزارتخانه مادر و کلیدی است، نیازمند مدیری پرتوان و پرحوصله و مسلط و متعهد به میثاق های دولت با مردم است و انصافا بسیاری از افراد بی‌غرض که تسلط و دلسوزی و خیرخواهی وی را درجلسات و موضع‌گیری ها و دفاع از نیروهای موثر دیده اند گواهی خواهند داد.

وی در پایان گفت: تجارب قبلی او و اداره قابل قبول امور دشوار و نیازمند تدبیر، ظرفیت و حوصله و سعه صدر در دوره ای پرتنش حاکی از توانمندی رحمانی فضلی در عرصه سیاست‌ورزی حکیمانه است و انتظار جدی از نمایندگان درد آشنا و فرهیخته این است که امثال وی و دکتر ظریف را که به نماد تدبیر و سیاست ورزی مصلحانه شهرت یافته اند، با رای بالای خویش در جهت اداره امور خارجه و داخله بیش از پیش تقویت نمایند تا دولت بتواند بسرعت و با اعتماد به نفس و با اتکا به رای اکثریت ملت و نمایندگان دلسوز آنان، کار دشوار اداره کشور را با اعتماد به نفس بالایی برعهده بگیرند.

27212

کد N1750884

وبگردی