آفتاب

فیلم: یاد شهید حججی در برنامه 90 | گفته های فردوسی پور درباره شهید حججی +فیلم

فیلم: یاد شهید حججی در برنامه 90 | گفته های فردوسی پور درباره شهید حججی +فیلم

برنامه 90 دیشب با یادی از محسن حججی شهید ایرانی مدافع حرم اهل بیت (ع) اجرا شد. عادل فردوسی پور در برنامه 90 با اشاره به شهادت محسن حججی گفت: نگاه نافذ و عزت نفسی که در چهره وی به چشم می خورد، واقعا مثال زدنی و رشک برانگیز بود. در ادامه فیلم گفته های عادل فردوسی پور درباره شهید حججی را ببینید...


عادل فردوسی پور با نمایش تصاویری از شهید حججی در برنامه نود، چند جمله‌ای درباره این شهید بزرگوار و مرام و مسلک او سخن گفت.

پس از گذشت چند روز از شهادت محسن حججی همچنان داغ او تازه است. تقریبا محفل و مجلسی نیست که حرفی از این شهید در آن نقل نشود.

شب گذشته نیز عادل فردوسی پور در شروع برنامه با نمایش تصویر شهید محسن حججی در برنامه نود، احساسات خود را بیان کرد. او در بخشی از حرف‌هایش گفت: "ما خیلی شهید داده ایم و شاهد اتفاقهای تلخ بسیاری تاکنون بوده ایم اما شهادت محسن حججی کل جامعه ما را مکدر کرد و تکان داد".

وی در ادامه صحبتهایش گفت:"نگاه نافذ و عزت نفسی که در چهره وی به چشم می خورد، واقعا مثال زدنی و رشک برانگیز بود،همچنین حسن رفتاری که او داشت باعث شد، این یک شهادت ویژه شود که تمام اقشار جامعه را در بر گرفت، از همین جا به همه اهالی نجف آباد و مخصوصا خانواده شهید حججی عزیز شهادتش را تسلیت می گوییم".

فردوسی پور همچنان به احترامی که شهید حججی در لحظه خداحافظی نسبت به خانوده‌اش ادا کرد، اشاره نمود و گفت: "انتشار این صحنه ها در فضای مجازی وی را به یک شخصیت ویژه مبدل کرد و همچنین صحبتهایی نیز درباره فعالیت های فرهنگی این شهید نمود".

در آخر مجری برنامه نود گفت: "قطعا این یک عکس ماندگار در تاریخ ایران خواهد بود و بار ها و بارها از آن یاد خواهد شد، روحش شاد و یادش گرامی باد".


کد N1750388

وبگردی