آفتاب
جزئیات دیدار اعضای مجمع زنان اصلاح‌طلب با رئیس‌دولت اصلاحات؛

بروجردی: خاتمی بر ضرورت حضور زنان در مدیریت کشور تاکید کرد

بروجردی: خاتمی بر ضرورت حضور زنان در مدیریت کشور تاکید کرد

عضو شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح طلب گفت: در دیداری که بعد از اولین کنگره مجمع زنان اصلاح‌طلب با سید محمد خاتمی داشتیم ایشان معتقد بود که باب حضور زنان در مدیریت کشور نباید بسته شود.

اشرف بروجردی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره دیدار اعضای مجمع زنان اصلاح‌طلب با سید محمد خاتمی پس از تشکیل اولین کنگره این تشکل گفت: اولین کنگره ما در روز جمعه برگزار شد و چون مجمع زنان اصلاح‌طلب خود را وام‌دار رویکرد اصلاح‌طلبانه آقای خاتمی می‌داند، خود را ملزم دانستیم که اولین دیدار تشکیلاتی‌مان را با ایشان داشته باشیم.

این عضو شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح‌طلب ادامه داد: در این دیدار ما گزارشی از فعالیت مجمع به آقای خاتمی ارائه دادیم و ایشان نیز پس از شنیدن این موراد، نکاتی را که مطرح کردند که راه و چشم‌انداز ما را نشان می‌داد.

او در پاسخ به این سوال که نظر سید محمد خاتمی درباره حضور زنان در عرصه‌های سیاسی در شرایط کنونی کشور چیست، عنوان کرد: طبیعی است که این باب‌ باز شده است و فرصتی فراهم شده و بایداز آن بهره برد.

بروجردی خاطرنشان کرد: آقای خاتمی معتقدند باید از ظرفیت زنان توانمند برای مدیریت کشور استفاده شود و البته موانعی وجود دارد که باید از مقابل پای زنان برداشته شود.

او در ادامه خاطرنشان کرد: آقای خاتمی معتقد هستند که باب گفت‌و‌گو در زمینه حضور زنان در مسئولیت‌های مختلف باز شده و این مسیر باید تداوم پیدا کند و نباید بگذاریم این باب بسته شود.

کد N1749881

وبگردی