آفتاب

شکست و ذلت در انتظار اسرائیل خواهد بود/ داشتن سلاح حق طبیعی حزب‌الله است

شکست و ذلت در انتظار اسرائیل خواهد بود/ داشتن سلاح حق طبیعی حزب‌الله است

دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد اگر رژیم صهیونیستی اشتباه حمله به لبنان را تکرار کند شکست و ذلت سختی در انتظار اسرائیل خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از المنار، سید حسن نصر الله در سخنرانی خود به مناسبت یازدهمین سالگرد پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ ۳۳ روزه اعلام کرد رژیم صهیونیستی در صورت تکرار اشتباه ورود به خاک لبنان این بار شکستی سخت خواهد خورد. 

در این سخنرانی که به صورت ویدئو کنفرانس و برای اجتماعی از مردم که در منطقه «سهل الخیام-نبع الدرداره» واقع در جنوب این کشور تجمع کرده بودند تاکید کرد امروز روز بزرگی است و آن را گرامی می‌داریم. 

وی در این برنامه که آن را «زمان پیروزی» نامیده‌ بودند ادامه داد امروز روزی است که یاداوری فداکاری قهرمانان ما و پیروزی حاصل از این فداکری آن‌ها است.

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه با اشاره به جنگ ۳۳ روزه تاکید کرد: جنگ تموز نمونه‌ای از فداکاری‌های مردان ما را نشان داد که مانند کوه در برابر صهیونیست‌ها ایستادگی کردند اما نظامیان اسرائیل همانند موش‌ها از مقابل آن‌ها می‌گریختند. 

سید حسن نصرالله تصریح کرد: معادله این جنگ معادله انسان مقاوم و مومن است. هر نیروی صهیونیست که وارد خاک لبنان شود شکستی سخت‌تر از شکست سابق خواهد خورد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: اسرائیل از افزایش توان کمی و کیفی حزب الله، تجهیزات نظامی و موشک‌های آن سخن می‌گویند و به شکست خود در جنگ تموز اذعان می‌کنند. هدف اصلی این جنگ نابودی حزب الله بود. آن‌ها بعد از ۱۱ سال هنوز به شکست خود در این جنگ معترف هستند. آن‌ها در نشست‌های خود به ویژه هرتزلیا درباره نحوه برخورد با حزب الله لبنان بحث می‌کنند. اگر ما مقاومت جدی از خود نشان نمی‌دادیم و پایداری سیاسی رسمی نداشتیم نمی‌توانستیم این پیروزی را بدست بیاوریم. در لبنان یک مقاومت جدی وجود داشته و همه چیزاز تحولات منطقه گرفته تا تحرکات دشمن را زیر نظر دارد

نصر الله داشتن سلاح را حق طبیعی حزب‌الله خواند و افزود مقاومت به جدید‌ترین سلاح‌ها که حق طبیعی آن است مجهز می‌شود.

 

کد N1749446

وبگردی