آفتاب

تکذیب احتمال حضور نعمت‌زاده در شستا

تکذیب احتمال حضور نعمت‌زاده در شستا

وزیر صنعت, معدن و تجارت در حاشیه هیات دولت شایعه احتمال مدیر عاملی در شستا را رد کرد و گفت: ما در خدمت بخش تولید خواهیم بود چرا که از کودکی در این زمینه رشد کردیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدرضا نعمت‌زاده در جمع خبرنگاران در خصوص دشوار‌ترین لحظه و شیرین‌ترین لحظه خود در چهار سال اخیر گفت: خوشبختانه از قبل از انقلاب در خدمت انقلاب ایران بودیم و کماکان تا جان در بدن هست این وظیفه را ادامه خواهیم داد.

او افزود: هیچ مشکل خاصی نبوده چون ما همیشه همکاری مسئولان و محبت مردم را داشتیم. لکن شروع اصلاح وضع صنعت در اوایل دوره یازدهم بسیار مشکل بود. آشفتگی و رکود فراوان و رشد منفی داشتیم ولی  کمک و مساعدت همه و صبر و حوصله صنعت گران و کارآفرینان سبب شد وضع صنعت بهبود یابد. 

نعمت‌زاده خاطرنشان کرد: ما از رشد منهای ۱۰ و نیم درصد به رشد بالای ده درصد رسیدیم و این مساله جای تشکر از همه دست‌اندرکاران دارد و امیدواریم همیشه موفق باشند و ما هم در خدمت بخش تولید خواهیم بود چرا که از کودکی در این زمینه رشد کردیم و یاد گرفتیم و ان‌شاالله در خدمت تمام تلاش‌گران حوزه تولید خواهیم بود.

وزیر صنعت و معادن با بیان اینکه تا آخر مسئولیت وزارت صنعت و معدن باید به امر تولید داخلی و مصرف تولید که مورد توجه مقام رهبری و مردم عزیز ما است توجه کنیم، گفت: این حکم عقل هم هست. کشور مال خودمان است و باید از محصولات خودمان حمایت کنیم و در این زمینه امیدواریم همه مشارکت کنند تا کشور ما به یک کشور صنعتی و مقتدر تبدیل شود.

او درباره برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص احتمال مدیریتش بر شستا این مساله را تکذیب کرد و گفت: نخیر. چنین موضوعی نیست.

وزیر صنعت و معادن درباره حمایت از تولید داخلی در دولت دوازدهم گفت: در بخش صنعت و معدن و تجارت حمایت منطقی از تولیدات داخلی و اشتغال جوانان مهم است. در زمینه تجارت به بخش صادرات باید توجه کرد. امیدوارم موانعی که در سطح بین‌الملل در بانک‌ها و روابط سیاسی وجود دارد را در دولت جدید برطرف کنیم. 

نعمت‌زاده گفت: تامین کالاهای داخلی که خوشبختانه به وفور در دولت یازدهم صورت پذیرفت باید با کیفیت بیشتر ادامه داشته باشد. رسوخ تکنولوژی و فناورهای نوین در صنعت مهم است و ما باید صنایع خود را دانش بنیاین کنیم.

کد N1749370

وبگردی