آفتاب
دبیر اول کمیسیون عمران در گفت‌وگو با ایلنا:

نظر مساعد کمیسیون عمران به گزینه دولت در وزارت نیرو / رویکرد بیطرف در تامین پایدار آب و برق

نظر مساعد کمیسیون عمران به گزینه دولت در وزارت نیرو / رویکرد بیطرف در تامین پایدار آب و برق

نیازآذری گفت: با توجه به رویکرد و جهت گیری های بیطرف می توانیم شاهد پایداری در تامین نیازهای مردم در بخش آب و برق و ایجاد زیرساخت های لازم باشیم.

حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به برنامه های بیطرف برای وزارت نیروی دولت دوازدهم اظهار داشت: بنده برنامه های بیطرف را مطالعه کردم به نظر می رسد او می تواند گزینه ای اصلح برای احراز وزارت نیرو باشد.

وی افزود: بیطرف سابقه خوبی در وزارت نیرو داشته است به نظر بنده یکی از وزرای موفق کابینه خواهد بود.

نیازآذری تصریح کرد: گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت نیرو به لحاظ شناخت از صنعت آب و برق کشور، ظرفیت هایی که در دوره حضور خود در وزارت نیرو ایجاد کرده و همچنین تجربه ای که داشته می تواند بخوبی استفاده کند.

وی تاکید کرد: بیطرف فردی ناآشنا به حوزه وزارت نیرو نیست بنا بر این از فردای رای اعتماد نمایندگان اثراگذاری اش را وزارت نیرو شاهد خواهیم بود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط صنعت آب و برق کشورن یازمند پایداری در این زمینه هستیم که رویکرد بیطرف در تامین آب شرب و زراعی و تامین انرژی لازم مثمرثمر خواهد بود.

وی یادآور شد: وزارت نیرو یکی از وزارتخانه‌هایی است که در معرض ارزیابی کمیسیون عمران است و مطمئنا این کمیسیون روی وزیر پیشنهادی نیرو نظر مساعدی دارد.

دبیر اول کمیسیون عمران بیان کرد: با توجه به رویکرد و جهت گیری‌های بیطرف می توانیم شاهد پایداری در تامین نیازهای مردم در بخش آب و برق و ایجاد زیرساخت های لازم باشیم.

کد N1749054

وبگردی