آفتاب

عکس: تجاوز به زن جوان توسط چهار مرد پلید

عکس: تجاوز به زن جوان توسط چهار مرد پلید

چهار راننده امداد خودرو که متهم هستند، زن جوانی را پس از نجات از دست مزاحمان موتورسوار ربوده و به او تعرض کرده‌اند، بار دیگر به میز محاکمه بازگشتند.

بیشتر بخوانید:
خودکشی دختر جوان به خاطر لو رفتن عکس خصوصی
عکس: زن جوان زیر فشار عمل جراحی زیبایی فلج شد

بیست و سوم فروردین ماه سال95، زن جوانی وحشت‌زده خودش را به کلانتری 176 حسن‌آباد رساند و از چند مرد شیطان صفت شکایت کرد.
او در طرح ماجرا گفت: در زمین‌های کشاورزی اطراف آزاد‌راه تهران –‌‌قم در حال جمع‌آوری مقداری سنگ شنی برای تهیه وسایل تزئینی بودم که چند جوان موتور سوار وارد زمین شدند و شروع به مزاحمت کردند. در حالی که با آنها درگیر بودم، همان موقع دو خودروی امداد جاده‌ای که در حال عبور بودند، توقف کردند و سه نفر از خودروها پیاده شدند و با چاقو پسران مزاحم را فراری دادند. سپس راننده یکی از نیسان‌ها پیشنهاد داد، مرا به شهر برساند که قبول کردم و سوار شدم. راننده بین راه با تهدید چاقو مسیرش را تغییر داد و به بیابان‌های اطراف حسن‌آباد رفت. او با دوستانش تماس گرفت و همان سه‌جوانی که آنها را هنگام درگیری با پسران موتور سوار دیده بودم، آمدند. یکی از آنها فقط شاهد ماجرا بود و سه نفر دیگر. . .
با این توضیحات مأموران از طریق ردیابی شماره پلاک خودروی نیسان توانستند، یک از متهمان به نام فرهاد را بازداشت کنند. او در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و با اقرارهای او سه متهم دیگر نیز شناسایی و بازداشت شدند، اما آنها جرمشان را انکار کردند و گفتند زن جوان به میل خودش سوار ماشین شد و با قبول پول پیشنهاد ما را پذیرفت. چهار متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود، روانه زندان شدند و پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. ابتدای جلسه، بعد از قرائت کیفرخواست شاکی بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد. در ادامه راننده نیسان گفت: بعد از درگیری با پسران موتور سوار، شاکی سوار خودرو شد تا او را به مقصد برسانم. او بین راه سر صحبت را باز کرد و وقتی متوجه شدم از همسرش طلاق گرفته و تنها زندگی می‌کند، به او پیشنهاد دوستی دادم.
شاکی قبول کرد تا در قبال گرفتن پول با ما رابطه داشته باشد. در ادامه دو متهم دیگر نیز حرف‌های دوستشان را تأیید کردند و آزار زن جوان را انکار کردند. سپس چهارمین متهم گفت فقط شاهد ماجرا بوده و جرمی مرتکب نشده است. در پایان، هیئت قضایی بعد از شور با توجه به مدارک موجود در پرونده، سه متهم را به 100 ضربه شلاق محکوم کرد و دو نفر از آنها را به دوسال تبعید به شهرستان و چهارمین متهم را که فقط شاهد ماجرا بود به اتهام معاونت در جرم به 20 ضربه شلاق محکوم کرد. سپس قضات دادگاه به عنوان مجازات تکمیلی سه متهم را بنا به شغلشان به دو سال ممنوعیت از رانندگی وسایل نقلیه عمومی و نمایندگی امداد خودرو جاده‌ای محکوم کرد. این حکم در دیوان عالی کشور تأیید شد، اما با شکایت شاکی از دو متهم به اتهام آدم‌ربایی، پرونده به همان شعبه ارجاع داده شد.
به این ترتیب پرونده روز گذشته بار دیگر روی میز هیئت قضایی قرار گرفت و بعد از اعلام رسمیت جلسه، یکی از متهمان گفت: زن جوان به میل خودش سوار خودرو شد و آدم‌ربایی در کار نبود. سپس دیگر متهمان نیز جرمشان را انکار کردند. بعد از آخرین دفاع متهمان، هیئت قضایی وارد شور شد.
کد N1747894

وبگردی