آفتاب

واکنش دبیر شورای عالی امنیت ملی به جنایت اخیر گروه‌های تروریستی در افغانستان

واکنش دبیر شورای عالی امنیت ملی به جنایت اخیر گروه‌های تروریستی در افغانستان

دبیر شورای عالی امنیت ملی با ارسال پیامی به همتای افغانستانی خود ضمن محکومیت شدید حملات تروریستی به مردم بیگناه میرزااولنگ، این حادثه را به ملت و دولت افغانستان تسلیت گفت و با خانواده قربانیان این جنایت غیرانسانی ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایلنا، دریابان شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با ارسال پیامی به همتای افغانستانی خود ضمن محکومیت شدید حملات تروریستی به مردم بیگناه میرزااولنگ، این حادثه را به ملت و دولت افغانستان تسلیت گفت و با خانواده قربانیان این جنایت غیرانسانی ابراز همدردی کرد.

وی افزود؛ بی‌شک پایان یافتن این اقدامات دردناک از سوی گروه‌های افراطی و وابسته به اندیشه‌های تکفیری تنها با عزم و اراده جدی، همکاری میان کشورهای همسایه و مبارزه واقعی با تروریسم می‌سر خواهد بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به توسعه ناامنی از رهگذر حضور نیروهای نظامی کشورهای غربی بویژه آمریکا در منطقه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در این مسیر از تمامی ابزار‌ها و ظرفیت‌های خود به منظور دستیابی به امنیت جمعی و بازگشت ثبات به کشورهای آسیب دیده از فتنه تروریسم بهره خواهد برد و مسیرهای مقابله مشترک با این تهدید خطرناک را با گسترش همکاری‌های منطقه‌ای به ویژه با دولت افغانستان ادامه خواهد داد.

کد N1747517

وبگردی