آفتاب

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به چندین منطقه در غزه

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به چندین منطقه در غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه تعدادی از پایگاه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه را بمباران کردند که در نتیجه آن سه نفر زخمی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «ایمن سحبانی» مدیر اورژانس نوار غزه اعلام کرد که سه نفر از مجروحان بمباران‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه به بیمارستان شفا انتقال داده شده‌اند که یکی از آن‌ها جوانی ۲۶ ساله است که در اثر اصابت ترکش به سرش زخمی شده است.

سحبانی در گفتگو با خبرنگار مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین خاطر نشان کرد که وضعیت جسمی این جوان فلسطینی وخیم است و در کما به سر می‌برد و تیم‌های پزشکی سعی در نجات جان وی را دارند.

جنگنده‌های صهیونیستی در بمباران‌های شامگاه سه‌شنبه یک پایگاه مقاومت در غرب شهر غزه را هم هدف قرار دادند.

خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که در این حمله یک پایگاه گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در غرب برج‌های مقوسی در غزه هدف قرار گرفته است.

جنگنده‌های صهیونیستی در شمال باریکه غزه نیز یک پایگاه مقاومت را دست کم با یک فروند موشک هدف قرار دادند.

منابع پزشکی پس از این بمباران شدید ارتش صهیونیستی از زخمی شدن یک شهروند فلسطینی و نیز ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان خبر دادند.

همزمان با این حملات، چندین فروند جنگنده صهیونیستی هم در آسمان باریکه غزه به پرواز درآمدند.

قبل از این حملات نیز توپخانه ارتش صهیونیستی یک پایگاه مقاومت را در شمال نوار غزه هدف قرار داده بود که خبری از خسارت‌های جانی و مادی آن منتشر نشده بود.

این حمله به بهانه شلیک یک فروند موشک از باریکه غزه به سمت عسقلان در مجاورت این منطقه صورت گرفت. رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه از شلیک یک فروند موشک از باریکه غزه به سمت شهر عسقلان در جنوب اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ فلسطین خبر داده و اعلام کرده بود که نظامیان صهیونیست در حال جست‌وجوی منطقه برای پیدا کردن بقایای این موشک هستند.

در همین راستا، سخنگوی ارتش صهیونیستی مدعی شد که این موشک به منطقه خالی از سکنه در شهر عسقلان اصابت کرده و خسارت‌های جانی و مادی به دنبال نداشته است.

 

کد N1747252

وبگردی