آفتاب

برگزاری جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی به‌منظور بررسی همه‌پرسی اقلیم کردستان/ کمیته دفاعی کمیسیون درباره حادثه تیراندازی در کهریزک گزارش می‌دهد

برگزاری جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی به‌منظور بررسی همه‌پرسی اقلیم کردستان/ کمیته دفاعی کمیسیون درباره حادثه تیراندازی در کهریزک گزارش می‌دهد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی حادثه تیراندازی در میدان تیر پادگان کهریزک در کمیته دفاعی این کمیسیون خبر داد و گفت که قرار است فردا در یک جلسه فوق‌العاده موضوع همه‌پرسی اقلیم کردستان مورد بررسی قرار گیرد.

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست فوق‌العاده صبح امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد: در این جلسه موضوع تحولات منطقه به‌ویژه تحولات عراق همچون برگزاری همه‌پرسی در اقلیم کردستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او گفت: با توجه به اهمیت بحث، مقرر شد که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، فردا جلسه ویژه‌ای برای بررسی تحولات عراق با حضور مسئولان وزارت خارجه برگزار شود.

ورود کمیسیون امنیت به حادثه تیراندازی در کهریزک

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین اعلام کرد: حادثه تیراندازی در میدان تیر ارتش واقع در منطقه کهریزک تهران نیز در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت و کمیته دفاعی کمیسیون، مسئول بررسی و ارائه گزارش آن به کمیسیون تعیین شد.

ادامه بررسی طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا

نقوی حسینی در پایان در واکنش به آخرین وضعیت بررسی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا که قرار بود امروز در کمیسیون امنیت به تصویب نهایی برسد، اعلام کرد: در این جلسه جزئیات طرح مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه مورد بررسی قرار گرفت و برخی از مواد آن به تصویب رسید ولی هنوز کار تصویب این طرح به پایان نرسیده است.

کد N1746238

وبگردی