آفتاب

مدیر کانال تلخند سیاسی امروز آزاد می‌شود/ قصد دارم درخواست استمهال دهم

مدیر کانال تلخند سیاسی امروز آزاد می‌شود/ قصد دارم درخواست استمهال دهم

وکیل برخی از مدیران کانال‌های تلگرامی بازداشت شده با اعلام اینکه دادگاه رسیدگی به اتهامات این افراد در روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ مرداد در دادگاه انقلاب برگزار خواهد شد، گفت: امروز مدیر کانال تلخند سیاسی با تودیع وثیقه از زندان آزاد خواهد شد.

علی مجتهدزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت پرونده مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح طلب گفت: آقای باقری ( مدیر کانال هواداران سیدمحمود علوی) که وثیقه‌اش پذیرفته شده و مدتی است که آزاد است اما نیما کشوری (مدیر کانال تلخند سیاسی) به علت اینکه وثیقه‌ای که ارایه داده برای شهرستان بود و قاضی صلواتی نیز چند روزی حضور نداشتند تا نامه آزادی را صادر کنند، کمی کارش به تعویق افتاد و امروز آزاد می‌شود. 

این وکیل دادگستری افزود: آقایان نقدی (مدیر کانال حامیان دولت روحانی) و جمشیدی (مدیر کانال اصلاح‌طلبان نیوز) هم که آزاد هستند. با آقای نعیم رضا نظامی وکیل سبحان جعفری (مدیر کانال زنده باد اصلاحات) نیز که گفت‌وگو کردم اعلام کرد که موکلش امروز بعد از قبول قرار وثیقه آزاد خواهد شد.

او با اشاره به اینکه جلسه رسیدگی روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ مرداد است گفت: متاسفانه به علت شخصی مدتی نتوانستم برای مطالعه پرونده به شعبه مراجعه کنم. همچنین به علت اینکه شعبه ۱۵ شعبه خاصی است و پرونده‌هایی امنیتی در آنجا رسیدگی می‌شود امکان اینکه هر وقت برای مطالعه پرونده مراجعه کنیم نیست؛ از این رو اشراف کامل به پرونده نداریم و برای دفاع آماده نیستیم. 

وکیل جمعی از مدیران کانال‌های تلگرامی افزود: منعی برای دسترسی به پرونده برای وکلای پرونده وجود نداشته و ندارد اما با این اوصافی که متذکر شدم قصد دارم درخواست استمهال کنم البته قاضی اختیار دارد که این درخواست را قبول نکند.

کد N1745615

وبگردی