آفتاب

جزئیات جدید ماجرای «دو سر بریده» شیخ بهایی | یک «پا»ی دیگر پیدا شد

جزئیات جدید ماجرای «دو سر بریده» شیخ بهایی | یک «پا»ی دیگر پیدا شد

ماجرای «دو سر بریده» در خیابان شیخ بهایی تهران، هر روز عجیب تر می شود! پس از پیدا شدن «دو سر بریده»، ابتدا نیم تنه یک زن جوان پیدا شد. روز گذشته هم خبر از پیدا شدن یک «پا» در میان زباله ها رسید. جزئیات جدید ماجرای «دو سر بریده» در خیابان شیخ بهایی تهران را در ادامه بخوانید...

بیشتر ببینید: عکس: دو سر بریده کجا کشف شدند؟
بیشتر بخوانید: پیدا شدن دو سر بریده در تهران
بیشتر بخوانید: پیدا شدن بدن زن سر بریده تهرانی
شهروند نوشت: معما‌های جنایی پایتخت همچنان ادامه دارد. پس از کشف دو سر بریده شده در خیابان شیخ بهایی تهران، ظهر پنجشنبه نیم‌تنه یک زن در یکی از مراکز بازیافت تهران پیدا شد. ساعتی پس از آن هم قسمتی از پای یک انسان در سطل زباله‌ای کشف شد تا پلیس پایتخت در برابر پرونده جنایی مرموزی قرار بگیرد. این‌که اعضای بدن کشف شده در ارتباط با همان پرونده جنایی خیابان شیخ بهایی باشد به‌طور قطعی مشخص نیست، اما این احتمال مطرح است که نیم‌تنه کشف شده متعلق به همان زنی باشد که روز چهارشنبه سر او به همراه سر بریده مرد دیگری در خیابان شیخ بهایی پیدا شده بود.
این پرونده مبهم و سربسته ساعت ٨صبح چهارشنبه با تماس ماموران کلانتری ١٢٥ یوسف‌آباد به بازپرس کشیک قتل تهران به جریان افتاد. پرونده‌ای با دو سر بریده نیم‌سوخته در نزدیکی ساختمان‌های «آ.اس.پ». پرونده‌ای که بازپرس منافی آذر پیگیری آن را برعهده گرفته است. تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که سرهای بریده شده متعلق به زن و مردی جوان حدود ٣٠ساله است که عامل یا عاملان جنایت قصد آتش زدن آنها را داشته‌اند اما به دلایلی نامعلوم موفق به این کار نشده‌اند. انتقال سرهای بریده به این محل از دیگر یافته‌های این پرونده رازآلود است. طی چند روز گذشته تحقیقات برای رازگشایی این جنایت هولناک و کشف بقایای دو جسد ادامه یافت تا این‌که متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند به سر بریده شده مرد جوان یک تیر و به سر زن جوان دو تیر شلیک شده است.  این یعنی به احتمال بسیار زیاد علت مرگ زن و مرد بر اثر شلیک گلوله بوده است. با این حال هنوز هویت دو مقتول این حادثه شناسایی نشده است. در ادامه تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته، صبح پنجشنبه ١٢مرداد نیم‌تنه زنی در قسمت بازیافت زباله‌ها پیدا شد. نیم‌تنه پیدا شده در اختیار متخصصان پزشکی قانونی قرار گرفت تا ارتباط آن با  سر بریده زن جوان در خیابان شیخ بهایی مشخص شود. همچنین عصر پنجشنبه پای یک انسان در یک سطل زباله پیدا شد. پایی که به‌نظر می‌رسد متعلق به یک زن است. اما مشخص نیست که این پای کشف شده هم به پرونده شیخ بهایی مربوط باشد، یا نه.
با وجود مبهم بودن همه زوایای این پرونده پیچیده و کشف قطعاتی از بدن یک زن در میان زباله‌های پایتخت، تحقیقات برای رازگشایی این جنایت همچنان ادامه دارد.
کد N1745165

وبگردی