آفتاب
امیر قلعه نویی:

ذوب‌آهن شاخصه‌های قهرمانی را دارد/ نگرش بازیکنان باید تغییر کند

ذوب‌آهن شاخصه‌های قهرمانی را دارد/ نگرش بازیکنان باید تغییر کند

اصفهان – سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه تفکر قهرمانی در مدیران ذوب‌آهن وجود دارد، گفت: قول قهرمانی نمی‌دهم اما شاخصه‌های قهرمانی در تیم ما وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی بعدازظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گسترش‌فولاد تبریز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به اینکه در حال حاضر در آستانه روز خبرنگار هستیم، اظهار داشت: خبرنگاران جزو ارکان جامعه هستند که جامعه را می‌سازند و امیدوارم که حرمت و قداست قلم را حفظ کنند و من روز خبرنگار را به این قشر تلاشگر که زمینه پیشرفت جامعه را فراهم می‌کنند، تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به شرایط این مسابقه ادامه داد: بازی‌ها شرایط خاصی دارند و ما به بازیکنان گفتم که به نتایج هفته‌های گذشته توجهی نداشته باشند زیرا ما در دقایق پایانی موقعیت‌هایی از دست دادیم و در نهایت امتیاز را از دست دادیم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان تاکید کرد: گسترش چهار گل دریافت کرده اما نباید به این موضوع توجه کنیم زیرا بازی سختی داریم، ما چهار بازکن خود را برای این مسابقه نداریم و بازیکن آسیب‌دیده زیاد داریم و بدون شک تلاش می‌کنیم که با بازیکنان جوان خود امتیاز کسب کنیم تا در جدول عقب نیفتیم.

وی افزود: مهاجمِ هدف و مصدومان ما اگر به بازی رسند، آینده و چشم‌انداز بسیار خوبی را برای ذوب‌آهن می‌توان ترسیم کرد؛ باشگاه، کارخانه و هیئت مدیره ثابت کردند که همه چیز در ذوب‌آهن ایده‌آل است و امیدوارم که دوران خوب خود در اصفهان را تکرار کنم.

قلعه‌نویی با بیان اینکه باید از نظر نگرشی شرایط خود را تغییر دهیم و به نگرش ایده‌آل برسیم و در این شرایط وضعیت خوبی داشته باشیم، تصریح کرد: آقای بوناچیچ یکی از مربیان خوب به شمار می‌رود و نتیجه هفته گذشته را نباید به عنوان معیار این مسابقه قرار دهیم.

وی درباره شرایط تیمش افزود: جا دارد از زحمات آقای گل‌محمدی و دیگر مربیان تشکر کنم زیرا ذوب‌آهن یک تیم اخلاق‌مدار به شمار می‌رود؛ هر مربی یک سبک بازی خودش را دارد و ما سبک بازی خود را بارها تغییر دادیم و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه فلسفه بازی دارد و در مجموع باید به دنبال بازی‌های هجومی هستیم و این موضوع در دستور کار ما قرار دارد، ادامه داد: در بازی گذشته گل نخست تیم اتفاقی بود؛ البته به بازیکنان خود گفته بودم ذوب‌آهن نباید به یک گل قانع باشد و باید به فکر بازی‌های هجومی باشد. زمانیکه فضای گلزنی وجود داشته باشد، باید تلاش کنیم که به نتیجه دست پیدا کرده و گلزنی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نگرش بازی هجومی باید در بازیکنان ما وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: به نظرم این تیم نفرات بسیار خوبی دارد و شرایط این تیم بسیار خوب بوده و تلاش می‌کنیم که نقاط قوت تیم را تقویت کرده و نقاط ضعف را پوشش دهیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر پیرامون تفاوت شروع امسال قلعه‌نویی در مسابقات لیگ برتر با دوران گذشته و نتایج خوب تیم اصفهانی در دیدارهای تدارکاتی بیان داشت: در ابتدای تمرینات از نظر برنامه تمرینی دو هفته عقب بودیم و ذوب‌آهن به دلیل حضور در آسیا و طولانی شدن مسابقاتش در فصل گذشته، خسته بود.

وی ادامه داد: با این حال، این ذوب‌آهن شاکله تیم خوبی دارد و حتماً باید از ابتدای فصل شرایط خوبی داشته باشیم. در بازی قبلی نیز می‌توانستیم برنده باشیم و اگر بازیکنان با تجربه ما از تجربه خود به خوبی استفاده کرده و بهتر عمل می‌کردند، به پیروزی دست پیدا می‌کردیم.

سرمربی ذوب‌آهن با انتقاد از نحوه بازی گذشته تیم مقابل گفت: در پنج دقیقه اول حدود به هفت بار قاسم حدادی‌فر را زدند و اگر داور تذکر می‌داد، شاید این اتفاقات نمی‌افتاد، بدون توپ بارها روی او خطا کردند و امیدوار هستم که در این زمینه نیز دقت لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن افکار خوبی وجود دارد و در حال حاضر شاخصه‌های قهرمانی در ذوب‌آهن هست که در کورس باشیم، اضافه کرد: توقع من از مسئولان استان این است که همکاری انجام شود تا بتوانیم به این موضوع دست پیدا کنیم.

قلعه‌نویی درباره برترین‌های مسابقات لیگ برتر گفت: یک گروه کارشناسی این کار را انجام می‌دهند و به نظرم کسانی انتخاب شدند که حقشان بود. رشید هم دروازه‌بان خوبی است و به نظرم امسال، رشید متفاوتی خواهیم دید.

کد N1744478

وبگردی