آفتاب

دسترسی به خدمات با کیفیت و سریع حق مردم است

دسترسی به خدمات با کیفیت و سریع حق مردم است

معاون رییس جمهور در مراسم رونمایی از دولت الکترونیک با اشاره به اینکه دسترسی به خدمات با کیفیت و سریع حق مردم است ؛گفت: گام بزرگی در توسعه خدمات دولت الکترونیک برداشته شده است.

به گزارش ایلنا ، جمشید انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری استخدامی کشور در مراسم رونمایی از دولت الکترونیک و دولت همراه با اشاره به تاکید رییس جمهور به نقش موثرتر سازمان اداری استخدامی  در توسعه دولت الکترونیک، گفت : در یک سال گذشته این سازمان توانسته است قدم های خوبی در راستای توسعه دولت الکترونیک بردارد.

وی با اشاره به نقشه راه دولت الکترونیک ، افزود : در توسعه دولت الکترونیک ابتدا افزایش کیفیت خدمات دستگاه های اجرایی و بعد از آن تسریع در دسترسی آزاد مردم به خدمات مورد توجه قرار گرفته است .

انصاری ارتقای سطح رضایت مندی مردم از ارایه خدمات دولتی و افزایش سلامت و شفافیت نظام اداری نیز را از دیگر اهداف دولت الکترونیک عنوان کرد و افزود : بهبود فضای کسب و کار ، کاهش هرینه های دولت و چابک سازی و کوچک سازی دولت نیز از اهداف دیگر دولت الکترونیک است.

وی تصریح کرد : شناسایی تمام خدماتی که در مجموعه دولت ارایه می شود و اصلاح فرآیندهای بخش قابل توجهی از خدمات یکی از کارهایی بود که نظام اداری ما موفق شد آن را انجام دهد و با توجه به حجم بالای خدمات دولت، کار بزرگی در این حوزه انجام شده است.

معاون رییس جمهور در پایان افزود: گام بزرگی در توسعه خدمات دولت الکترونیک برداشته شده است ولی راه طولانی در این زمینه در پیش است که با همکاری دستگاه های اجرایی و راهبری کمیسیون دولت الکترونیک در سازمان فناوری اطلاعات می توانیم این مسیر را با سرعت بیشتر، طی کنیم.

وی تاکید کرد: مردم استحقاق دسترسی به خدمات با کیفیت و سریع را دارند.

 

کد N1744053

وبگردی