آفتاب

تولید در کارخانه «صباکاشی گندمان»با ۱۷۰ کارگر از سر گرفته شد

تولید در کارخانه «صباکاشی گندمان»با ۱۷۰ کارگر از سر گرفته شد

به گفته کارگران کارخانه کارخانه صباکاشی گندمان بروجن، فعالیت این واحد تولیدی پس از یک وقفه حدودا چهار ماهه، از صبح روز دوشنبه (نهم مردادماه) از سرگرفته شده است.

به گزارش ایلنا، تعدادی از کارگران کارخانه صباکاشی گندمان با اعلام این خبر گفته‌اند: فعالیت این واحد تولیدی پس از گذشت بیش از چهار ماه از روز دوشنبه نهم مردادماه از سر گرفته شده است.

یکی از کارگران صبا کاشی گندمان با بیان اینکه در حال حاضر ای ۷۰ کارگر در این کارخانه مشغول کارند، گفت: این کارخانه ۱۷۰ کارگر دارد که طی چند روز آینده همه آنها به سر کار سابق خود بازمی‌گردند.

او با بیان اینکه اسفند ماه سال ۹۵ که این کارخانه در نتیجه بروز برخی مشکلات تعطیل اعلام شده بود کور‌ه‌های خط تولید خاموش و سرد شده‌ بودند، افزود: در ابتدای از سرگیری فعالیت باید مقدمات روشن‌سازی کوره‌ها توسط ۷۰  کارگر فراهم شود و در ادامه باقیمانده کارگران به کار سابق خود بازگردند.

پیش از این «لاله پا» مدیرعامل کارخانه صباکاشی گندمان به یکی از رسانه‌ها محلی گفته بود: همه کارگران کارخانه صباکاشی طی زمانی که فعالیت کارخانه متوقف شده بود از مقرری بیمه بیکاری استفاده می‌کردند و مدیران کارخانه نیز به دنبال تعمیر و نوسازی کارخانه بوده‌اند.

کد N1743929

وبگردی