آفتاب

جزئیات پیدا شدن ملیکا به روایت پدرش | ملیکا گمشده را چه کسی پیدا کرد؟

جزئیات پیدا شدن ملیکا به روایت پدرش | ملیکا گمشده را چه کسی پیدا کرد؟

محمد علی احمدی پدر ملیکا، جزئیات پیدا شدن ملیکا را توضیح داد. ملیکا گمشده که 10 روز پیش در مشهد دزدیده شده بود، روز گذشته در اصفهان توسط مردم پیدا و به شیرخوارگاه نرجس اصفهان تحویل داده شد. پدر ملیکا می گوید: ملیکا حوالی ظهر دیروز توسط فرد رباینده در پارک ناژوان اصفهان رها شده...

بیشتر بخوانید: ملیکا پیدا شد !
بیشتر بخوانید: عکس ملیکا گمشده مشهدی!

بیشتر بخوانید: کودک پیدا شده در اصفهان ملیکا است؟
ملیکا کودک 1.5 ساله مشهدی که 11 روز پیش از مقابل منزل‌اش ربوده شده بود، امروز در اصفهان پیدا شد و خانواده اش را از اضطرابی کشنده رهایی بخشید.
محمد علی محمدی پدر ملیکا در گفت و گو با ایلنا در حالی که از پیدا شدن فرزندش به شدت خوشحال بود و اشک شوق می ریخت، گفت: خدا را شکر که ملیکا را صحیح و سالم پیدا کردیم و انگار امروز دوباره او را از خدا گرفتیم.
محمدی افزود: من و مادر ملیکا 11 روز سخت و جانکاه را پشت‌سر گذاشتیم و خوشحالم که امروز دوباره می‌توانیم او را در آغوش بگیریم. باور کنید از هیجان دست و پایم می‌لرزد و قادر به صحبت کردن نیستم و هنوز اضطراب لحظاتی که ملیکا را در کنارمان نداشتیم، آزارمان می دهد.
این کارگر شهرداری مشهد در تشریح جزئیات حادثه گفت: پس از تماس روز گذشته پلیس برای شناسایی کودک پیدا شده در اصفهان، صبح امروز راهی این شهر شدیم و خوشبختانه مشخص شد کودک پیدا شده ملیکا بوده است.
وی افزود: براساس شنیده‌های ما گویا ملیکا حوالی ظهر دیروز توسط فرد رباینده در پارک ناژوان اصفهان رها شده و توسط عده‌ای از شهرندان اصفهانی که عکس و مشخصات او را از طریق فضای مجازی پیگیری می‌کردند، شناسایی و تحویل پلیس شده است.
علی‌محمدی ادامه داد: پلیس پس از شناسایی ملیکا و تطابق آن با مشخصات کودک ربوده شده در مشهد او را به شیرخوارگاه نرجس اصفهان تحویل می‌دهد و پس از آن با تماس می‌گیرند و می‌خواهند به اصفهان سفر کنیم و کودک را تحویل بگیریم.
وی در پایان از پلیس، مسئولان و مردم که ظرف روزهای گذشته پیگیر ماجرای ربوده شدن ملیکا بودند، تشکر و قدردانی کرد .
اول مرداد سال جاری‌در شهر مشهد، ملیکای 1.5 ساله هنگام بازی در کوچه توسط فردی ناشناس توسط یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ ربوده و از محل متواری شد.
به کانال تلگرام افتاب بپیوندید
کد N1743926

وبگردی