آفتاب

نشست هم‌اندیشی انجمن‌های تجسمی کشور و دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

نشست هم‌اندیشی انجمن‌های تجسمی کشور و دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

ستاد برگزاری دهمین دوره از جشنواره هنرهای تجسمی فجر، به منظور هم اندیشی و همکاری‌های مشترک، از انجمن‌های تخصصی عرصه تجسمی کشور دعوت به حضور کرد.

به گزارش ایلنا، ستاد برگزاری دهمین دوره از جشنواره هنرهای تجسمی فجر، به منظور هم‌اندیشی و همکاری‌های مشترک، از انجمن‌های تخصصی عرصه تجسمی کشور دعوت به حضور کرد.

در بخشی از این دعوت‌نامه آمده است:

دهمین دوره مقطع مهمی برای ارزیابی تجربه‌های پیشین و آغاز فصل نوینی برای ارتقا، توسعه و کیفیت بخشی رویکردی که پیش از هر نکته‌ای مقوم بنیان‌های جمعی و هم‌افزایی کنشگران این عرصه و نیل به جایگاه بایسته هنرهای تجسمی این مرز و بوم در عرصه ملی و جهانی را آرمان گرفته است.

 از این رو در نظر است در نشست ویژه نمایندگان محترم انجمن‌ها و مجامع ضمن تشریک مساعی و تحلیل تجربه‌های ادوار گذشته، پیشنهاد‌ها و برنامه‌های این دوره تشریح و زمینه‌های تعامل و مورد علاقه در این خصوص بررسی و تصمیم‌سازی شود.

این جلسه با حضور «مجید ملانورورزی» مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره، «مجتبی آقایی» دبیرکل جشنواره دهم، «جمشید حقیقت‌شناس» دبیر هنری، «عبدالرحیم سیاهکارزاده» دبیر اجرایی، علی محمد زارع سرپرست موزه هنرهای معاصر و نمایندگان انجمن‌ها برگزار می‌شود.

دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر با حمایت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر بهمن سال جاری برگزار می‌شود.

کد N1743417

وبگردی