آفتاب

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان تغییر کرد

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان تغییر کرد

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان تغییر کرد.

به گزارش ایلنا، شیرمحمدی در یادداشتی کوتاه در این خصوص نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

غزل خداحافظی

... وَتِلکَ الأَیّامُ نُداوِلُ‌ها بَینَ النّاسِ وَلِیَعلَمَ اللَّهُ الَّذینَ آمَنوا وَیَتَّخِذَ مِنکُم شُهَداءَ... آل عمران: ۱۴۰

و ما این روزگار را در میان مردم می‌گردانیم؛ تا خداوند افرادی را که ایمان آورده‌اند، بشناساند و خداوند از میان شما، گواهانی بگیرد.

چند سالی بود که با لطفِ خداوندِ عَزِّوَجَلّ و بنا به ابلاغِ حضرت آیت الله جنتی زَیّدعِزُه، در کسوتِ «مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان» پیگیرِ وظایفِ شورای نگهبان در این خصوص و نیز در خدمتِ اصحابِ رسانه بودم. سال‌هایی که با پیچیدگیِ‌های سیاسی چند انتخاباتِ مهم، مانند دهمین دوره مجلسِ شورایِ اسلامی، پنجمین دوره مجلسِ خبرگانِ رهبری و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، همراه بود. در این سال‌ها به مددِ تعامل خوب همکاران رسانه‌ای و نیز دوستانم در این اداره کل، در حدود وظایف و اختیاراتِ خود توانستیم، به تبیین وظایف و اختیارات و عملکرد نهاد مقدس شورای نگهبان بپردازیم. اکنون برادریِ دیگر، این مسئولیت را بر عهده گرفته است و من ضمن خیرمقدم به ایشان، امیدوارم با همکاری توأمان ایشان با جناب آقای دکتر کدخدایی سخنگوی این نهاد مهم، ادامه راه، نیکو‌تر از پیش طی شود.

پس از شُکرِ خداوندِ متعال، باید تصریح کنم که طی این مرحله، بدون همراهی، اعتماد و اطمینان لازم از سوی مسئولان عالی نهاد شورای نگهبان، ممکن نبود. بنابراین از حضرتِ آیت الله جنتی و برادر عزیزم جناب آقای دکتر ره پیک که در این سال‌ها با اعتماد به بنده فرصتِ خدمت در یکی از عرصه هایِ مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی را برایم مهیا نمودند، سپاسگزارم.

همچنین بر خود فرض می‌دانم از مساعدت فراوانِ اصحاب رسانه، مخصوصاً همکارانِ رسانه ملی، تقدیر و تشکر کنم. به ویژه در آن ایام پرفشار فقدان سخنگو در نهاد شورای نگهبان کمک آن‌ها، در حدِّ توان، گذر از گذرگاههایِ سخت انتخابات سال ۱۳۹۴ را آسان می‌کرد. همچنین از خدمات بی‌شائبه همکارانم در اداره کل روابط عمومی و نیز دیگر بخش‌های شورایِ نگهبان، بی‌‌‌نهایت ممنونم. مُحبَّت و مَوَدَّتِ آن‌ها، بهترین برگ هایِ دفترچه خاطراتِ من از روزگارِ گذشته است.

البته اینجانب با عنایتِ خدایِ باری تعالی، همچنان افتخارِ خدمت، در واحد دیگری از سنگر شورای نگهبان را دارم و امیدوار هستم به توفیق خدمت نیکو‌تر به نظام مقدس جمهوری اسلامی، در ظل عنایات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف.

برای خداحافظی از «حافظ شیرین سخن» این غزل را تقدیم می‌کنم؛

صُوفی! بیا که آینۀ صافِی است؛ جام را

تا بِنگری، صفایِ می‌ِ لعل فام را

رازِ درونِ پرده، ز رندانِ مست؛ پُرس

کاین حال، نیست، زاهدِ عالیِ مقام را

عنقا، شکارِ کس، نشود دام، بازچین

کان جا، همیشه باد به دست است، دام را

در بَزمِ دور، یک دو قَدَح، دَرکِش و بُرو

یعنی طَمَع، مَدار، وِصالِ دَوام را

ای دل، شَبابِ رفت و نَچیدی گُلی زِ عیش

پیرانه سَر، مَکُن هنری؛ ننگ و نام را

در عیشِ نقد، کوش که چون آبخور، نماند

آدم، بِهِشت روضۀ دارُالسلام را

ما را بر آستانِ تو، بس حقِ خدمت است

ای خواجه، بازبین به ترحُم غلام را

 «حافظ» مریدِ جامِ می‌است؛‌ای صبا! برو

وز بنده، بندگی برسان شیخِ جام را

 

کد N1743363

وبگردی