آفتاب

موحدی‌کرمانی: برخی مسئولین ما از آمریکا می‌ترسند /مسئولان آنقدر هم آزاد نیستند تا هرکاری بکنند

موحدی‌کرمانی: برخی مسئولین ما از آمریکا می‌ترسند /مسئولان آنقدر هم آزاد نیستند تا هرکاری بکنند

مهر نوشت: سرپرست مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تحریم‌های آمریکا نشانه ترس از نظام اسلامی است.

 آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی،  در دیدار با رییس و معاونان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران طی سخنانی گفت: بایستی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید علاوه بر مناسبت هایی که گرامی داشته و با برگزاری مراسم آن ها را زنده نگاه می دارد، بررسی کند و ببیند، چه مناسبت های دیگری وجود دارد که می توان آن ها را زنده کرد.

وی اضافه کرد: مناسبت های بسیاری در طول سال های انقلاب اسلامی رخ داده که می تواند در جهت هدایت و روشنگری مردم نقش موثری داشته باشد و این مناسبت ها باید زنده شوند، این وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

امام جمعه موقت تهران سپس به نقش تاثیرگذار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: این شورا وظیفه مهمی بر عهده دارد و اقدامات آن برای پویایی و صلابت اسلام و انقلاب بسیار پر اهمیت است، امروز تبلیغ و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست، اگر نتوانیم به خوبی تبلیغ کنیم و مناسبت های ماندگار و پند آموز انقلاب اسلامی را گرامی داریم، قطعا با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.

وی بر اهمیت مطالبات مردمی تاکید کرد و گفت: باید ستادهای برگزاری مراسم و راهپیمایی ها مراقب باشند و به خوبی بدانند که در مراسم هایی که برگزار می شود، در قالب قطعنامه ها و بیانیه ها مطالبات مردمی را مطرح کنند و در واقع مردم مطالبات خود را از تریبون مراسم انقلاب اسلامی بشنوند، این بسیار مهم است که مردم بدانند، انقلاب اسلامی و تریبون های آن، دغدغه مطالبات مردمی را دارند.

سرپرست مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گاهی مسئولان در سطح بالا حرف‌هایی می‌زنند که حرف‌هایشان مورد انتقاد شدید روحانیت و آحاد مردم است. باید به این سخنان اشاره کنید تا مسئولان بفهمند که آنقدرها هم آزاد نیستند تا هر کاری را که می‌خواهند بکنند و هر چیزی را که می‌خواهند بگویند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز سپس تهدیدها و تحریم های اخیر امریکا اشاره کرد و افزود: این تهدیدات و تحریم ها نشان دهنده ترس آمریکا از نظام و انقلاب اسلامی است، باید قدر نظام را بدانیم و در برابر دشمنان سر خم نکنیم.

نایب رییس اول مجلس خبرگان رهبری گفت: متاسفانه برخی مسئولین ما از آمریکا می ترسند،دشمن، دشمن است و دشمنی می‌کند، نباید ترس داشت، اما این وظیفه شما است که به مردم روحیه و امید دهید و در مراسم انقلاب اسلامی که با حضور پرشور مردم برگزار می شودف نشان دهید که مردم ما ترسی از امریکا ندارند و همانند گذشته در برابر امریکا می ایستند، دنیا باید بداند که ملت ایران، ملتی شجاع است.

وی بحث ولایت فقیه و رهبری مقام معظم رهبری را یکی از موارد مورد تاکید در مراسم انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید همواره در جهت حفظ این پایگاه و اطاعت مردم از این جایگاه تلاش شود و به نوعی دشمنی هایی که دشمن در جهت تضعیف ولایت فقیه و نظام اسلامی دارد خنثی شود.

29219

کد N1742264

وبگردی