آفتاب

24 هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام دولت قبل را تمام کردیم

24 هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام دولت قبل را تمام کردیم

کرباسیان گفت:از طرف دیگر نزدیک به 21 هزار میلیارد تومان به اسم خصوصی‌سازی رفع دیون دولت شده بود و ما با چنین وضعیتی این سازمان را تحویل گرفتیم

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا صبح امروز در همایش اکتشاف 250 هزار کیلومتر از پهنه معدنی کشور معاون وزیر صنعت با اشاره به وضعیت ایمیدرو در ابتدای دولت یازدهم گفت: زمانی که ما این سازمان را تحویل گرفتیم 24 هزار میلیارد تومان طرح نیمه‌تمام وجود داشت که طرح هایی همچون روی مهدی‌آباد،هفت طرح فولادی و سنگان برخی از آنها بود.

مهدی کرباسیان ادامه داد:ا ز طرف دیگر نزدیک به 21 هزار میلیارد تومان به اسم خصوصی‌سازی رفع دیون دولت شده بود و ما با چنین وضعیتی این سازمان را تحویل گرفتیم.

رئیس هیئت مدیره ایمیدرو تصریح کرد: سه‌شنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور در خواف و سنگان مجتمع گنداله 5 میلیون تنی افتتاح خواهد شد که آن را با بانک پارسیان مشارکت کردیم.

کرباسیان پیش بینی کرد تا پایان امسال اعلام کشف 2 تا سه ذخیره بزرگ معدنی در زمینه سنگ اهن، طلا و ... گزارش خواهد شد البته نتایج آن هنوز قطعی نشده و تا کسب نتایج لازم، اطلاع رسانی آن به فرصت دیگر موکول می شود .

وی یادآور شد: همکاری مشترکی با سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور در وسعت 12 هزار کیلومتر در منطقه سنگان ( خراسان رضوی ) به مورد اجرا درآمده که اطلاعات آن در اینده ارایه می شود

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت اضافه کرد: همکاری با سازمان انرژی اتمی از دیگر برنامه هایی بود که در دولت یازدهم کلید خورد و برای یک دوره 25 تا 30 ساله این برنامه ها بایگانی مانده بود و اکنون فعالیت دو طرف در حال انجام است .

کد N1742176

وبگردی