آفتاب

تصویب کلیات طرح مقابله با اقدامات آمریکا در کمیسیون امنیت‌ملی ملس

تصویب کلیات طرح مقابله با اقدامات آمریکا در کمیسیون امنیت‌ملی ملس

تسنیم نوشت: رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس از تصویب کلیات طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا در این کمیسیون خبر داد.

علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان نشست مشترک این کمیسیون با وزارت امور خارجه برای واکنش به قانون تحریم‌های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی، گفت: اعضای این کمیسیون طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه را با اتفاق آراء تصویب کردند.

وی درباره پیام این اقدام کمیسیون امنیت ملی مجلس، افزود: این اقدام یعنی یک همداستانی کامل در مقابل اقدام کنگره آمریکا در مجلس شورای اسلامی وجود دارد.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس گفت: بعد از یک بحث دو ساعته همه واقعا هم نظر بودند که کلیات این طرح به تصویب برسد و در این خصوص نیازمند برگزاری جلسات متعددی نیز هستیم به دلیل اینکه پیشنهادهای متعددی در این زمینه به کمیسیون واصل شده است و به احترام همکاران‌مان در مجلس به تک‌تک این پیشنهاد‌ها رسیدگی خواهد شد.

بروجردی اضافه کرد: بعد از اینکه مجموعه پیشنهاد‌ها را در این باره مصوب کردیم، به صحن علنی برای رأی‌گیری و تبدیل شدن به قانون ارجاع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ابتدا فکر می‌کنیم که یک جلسه سه ساعته دیگری را درباره این طرح برگزار خواهیم کرد، در غیر این صورت اگر طرح‌ها و پیشنهادهای زیادی باشد، مجبوریم که جلسات بیشتری برگزار کنیم تا از همه ظرفیت فکری نمایندگان برای شکل‌گیری این قانون استفاده کرده باشیم.

29212

کد N1741629

وبگردی