آفتاب

آخرین جزئیات قتل آتنا اصلانی | نقش اسماعیل رنگرز در قتل دو زن شمالی چیست؟ | زمان محاکمه قاتل آتنا

آخرین جزئیات قتل آتنا اصلانی | نقش اسماعیل رنگرز در قتل دو زن شمالی چیست؟ | زمان محاکمه قاتل آتنا

آخرین جزئیات قتل آتنا اصلانی اعلام شد. به گفته رئیس دادگستری اردبیل، کیفرخواست اسماعیل رنگرز صادر شده و محاکمه قاتل آتنا به زودی شروع می شود. او درباره نقش قاتل آتنا اصلانی در قتل دو زن شمالی نیز گفت: تحقیقات در این زمینه نیز ادامه دارد، اما...

بیشتر بخوانید: ماجرای قتل آتنا اصلانی

بیشتر ببینید: عکس آتنا و خواهرش

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی قاصدی، با اعلام صدور کیفرخواست برای متهم قتل دختربچه 6ساله اردبیلی اظهار داشت: کیفرخواست این پرونده صادر شده است ولی هنوز زمان برگزاری دادگاه تعیین نشده است.

وی با بیان اینکه دادگاه هنوز زمان برگزاری جلسه محاکمه را اعلام نکرده است، گفت: محاکمه قاتل در اولین فرصت برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل همچنین گفت: کیفرخواست صادرشده صرفاً مربوط به قتل آتنا است و تحقیقات در زمینه دو مورد قتل دیگر توسط این متهم ادامه دارد.

قاصدی در پاسخ به این سؤال که آیا درباره دو مورد قتلی که در استان گیلان پیش از این به وقوع پیوسته بود هم تحقیقات به نتیجه‌ای رسیده است یا خیر، گفت: تا این لحظه دلیلی که قتل‌های گیلان را به این فرد منتسب کند به دست نیامده است اما تحقیقات در این زمینه نیز ادامه دارد.

 آخرین وضعیت پرونده قتل آتنا اصلانی از زبان وکیل

وکیل پرونده آتنا اصلانی عنوان کرد: به محض آماده شدن نتایج پزشکی قانونی کیفر خواست صادر و پرونده به دادگاه کیفری استان اردبیل ارسال می‌شود.

سیروس حسینیان، وکیل پرونده آتنا اصلانی در خصوص آخرین جزئیات پرونده، گفت: قرار بود هفته گذشته کیفر خواست صادر شود اما به دلیل اینکه هنوز نتایج برخی آزمایشات از پزشکی قانونی ارسال نشده این پرونده با کمی تاخیر به دادگاه کیفری ارسال می‌شود.
کد N1741589

وبگردی