آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد:

استقلال به حاشیه‌های قبل از بازی باخت/ هفته اول نمره قبولی گرفت

استقلال به حاشیه‌های قبل از بازی باخت/ هفته اول نمره قبولی گرفت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به شکست این تیم در نخستین دیدار لیگ هفدهم برابر صنعت نفت گفت: آبی‌پوشان به حاشیه‌های قبل از بازی باختند نه صنعت نفت.

مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص نتایج به دست آمده از هفته اول لیگ هفدهم گفت: هفته پرگلی را پشت سر گذاشتیم، معمولا در هفته اول شاهد بازی های  پرگل نبودیم اما این اتفاق در فصل جدید رخ داد و امیدواریم که این روند تا پایان لیگ ادامه داشته باشد و بازی های پرگل بیشتری از تیم ها را شاهد باشیم.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان و پارس جم جنوبی مقابل گسترش فولاد نتایج خوبی را کسب کردند. پارس جم که به تازگی به لیگ برتر آمده، چهار گل به گسترش فولاد زد و در هفته اول صدرنشین لیگ شد. تیم های استقلال خوزستان و نفت تهران هم با مشکلاتی که داشتند، توانستند برنده شده و سه امتیاز شیرین را کسب کنند.

پیشکسوت استقلال در مورد دیدار آبی پوشان برابر نفت تهران گفت: استقلال باخت اما نه به صنعت نفت، بلکه به حاشیه هایی که قبل از این بازی برایش اتفاق افتاده بود. محرومیت سه بازیکن در آستانه دیدار برابر نفت باعث شد تا استقلال شرایط بدی پیدا کند. این تیم حتی ساعاتی قبل از شروع بازی وضعیتش مشخص نبود و نمی دانست می تواند از بعضی بازیکنانش استفاده کند یا خیر.

وی خاطرنشان کرد: وقتی عظیم گوگ جوان مجبور است برای استقلال بازی کند مشخص است که شرایط تیم بسیار دشوار است و منصوریان نمی تواند از همه داشته هایش استفاده کند. البته این بازیکنان آینده خوبی در کشور ما دارد و مطمئنم روزی به یک بازیکن بزرگ تبدیل خواهد شد.

فنونی زاده تاکید کرد: عظیم گوگ یک اشتباه کرد و حریف صاحب پنالتی شد، اما استقلال قبل از اینکه به نفت ببازد به حواشی قبل از بازی باخته بود. منصوریان باید برای هفته های آینده برنامه ریزی دقیقی انجام دهد تا بتواند دیدارهای آتی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان استقلال شرایطی را فراهم بیاورند تا محرومان زودتر برگردند و در هفته های آتی استقلال پرقدرتی را در لیگ هفدهم شاهد باشیم.

کد N1741520

وبگردی