آفتاب

چطور یک شرکت طراحی سایت معتبر را انتخاب کنیم؟

چطور یک شرکت طراحی سایت معتبر را انتخاب کنیم؟

امروزه اکثر ما برای معرفی کسب و کار خود یک وبسایت داریم که ممکن است بیشتر جنبه معرفی کسب و کار ما و محصولات و خدمات ما باشد. آیا می دانید اگر طراحی سایت شما بصورت تخصصی انجام می شد می توانست تعداد مشتریان زیادی را همچون کسب و کارهای آنلاین موفقی از جمله دیجی کالا که می شناسیم ایجاد و فراهم آورد.

ابتدا باید بدانید چه خدماتی توسط یک شرکت تخصصی طراحی سایت ارایه می شود که می تواند بیشترین تاثیر را در کسب و کار شما داشته باشد.



طراحی سایت


طراحی سایت از ویژگیها و بدیهیات خاصی برخوردار است مثلا نمایش درست یک سایت در موبایل (موبایل رسپانسیو) یکی از ویژگیهای اصلی سایت شما می بایست باشد.


یکی دیگر از این ویژگیهای یک طراحی یک سایت مناسب،قابلیت مدیریت مجتوای سایت می باشد. بعبارتی سایت شما باید به گونه ای طراحی شود که براحتی و بدون دانش زیادی از طراحی سایت بتوانید سایت خود را خود مدیریت کنید و صفحات و طراحی های متعددی برای صفحات مختلف داشته باشید.


دیگر ویژگی مهم طراحی یک سایت قابلیت توسعه پذیری آن است. در یک جمله شما سایتی نیاز دارید که روزی بتواند توسعه پیدا کرده و مثلا به یک فروشگاه آنلاین تبدیل شود.


یکی دیگر از ویژگیهای مهم یک سایت هاست قوی سایت شماست. یک هاست قوی نباید در سال اول طراحی سایت شما مشکلی از لحاظ فضا و پهنای باند و حتی سرعت ایجاد کند و این یکی از اصول اجتناب ناپذیر یک وبسایت است. اگر یک شرکت طراحی سایت  را انتخاب کنید که خود دیتاسنتر شخصی و هاستینگ خود را داشته باشد براحتی می توانید تا 10 سال آینده از هاست و دامنه وبسایت خود مطمئن باشید.


  

بهینه سازی


شاید عبارت بهینه سازی سایت یا همان سئو (SEO) را شنیده باشید. هیچ وبسایتی بدون بهینه سازی قادر به قرار گرفتن در صغفحه اول گوگل و افزایش بازدید نخواهد بود.


سئو یا بهینه سازی سایت از سه رکن مهم تشکیل شده است که در صورت درست عمل کردن به آن میتوانید امید داشته باشید سایت شما در صفحات اول و حتی لینک های اول در کنار رقبای شما ظاهر گردد. این سه رکن بهینه سازی عبارت است از: تولید محتوا ، طراحی استاندارد صفحات ، ایجاد اعتبار از طریق تبلیغات درست


تیم بهینه سازی ایران سایت به رهبری وحید افشاری اولین و باسابقه ترین کارشناس ایرانی Woorank با تجربه بهینه سازی تعدادی از بزرگترین وب سایتهای ایرانی، می تواند به شما برای بهتر دیدن شدن و افزایش مشتری کمک کند.


 

هاست و دامنه


هاست یکی از ارکان اصلی و مهم در طراحی یک سایت حرفه ای است. یک هاست قوی در صورت نامحدود بودن منابع می تواند تا حد امکان پیشرفت یک سایت،  باعث موفقیت و شهرت آن شود. حال اینکه یک هاست می بایست هزینه های معقولی هم داشته باشد امری اجتناب ناپذیر است ولی سعی داشته باشید کیفیت را فدای هزینه های نهایت چند هزار تومانی نکنید!



پشتیبانی وب سایت


یک سایت خوب هرچقدر هم قوی باشد بدون پشتیبانی مستمر نمی تواند در دنیای اینترنت موفق باشد. حال دو حالت وجود دارد: یا سایت شما باید توسط شما مدیریت شود یا باید با همکاری یک تیم منسجم هدف پیروزی در دنیای مجازی را دنبال کنید.


تبلیغات گوگلی

گوگل ادورد که از آن به تبلیغات کلیکی گوگل هم یاد می شود می تواند موثرترین تبلیغات برای کسب و کار شما به حساب بیاید. این تبلیغات که در نهایت با شارژ اکانت گوگل ادورد یا کارت های اعتباری درج شده در حساب گوگل اتفاق میافتد بازای هر کلیک کاربران روی کلمات شما چند سنت از اعتبار شما کسر کرده ولی در نهایت سرعت در بازخورد فروش کالاهایی که مخاطب زیادی دارد یکی از تخصص های گوگل ادورد است.



 


حالا میخواهیم شما را با یکی از شرکت های قدیمی و با سابقه کشور آشنا کنیم. ایران سایت به جرات یکی از سه شرکت برتر طراحی سایت در ایران است که برای تمامی خدمات بالا که توضیح داده شد دپارتمان ها و مشاورین مشخصی دارد.


ایران سایت که در سال 1997 با کوشش جوانترین کارشناسان طراحی سایت کشور تاسیس گردید با تجربه کارشناسان خود می تواند به راحتی با آنالیز کسب و کار شما که در مرحله اول آشنایی شما با ایران سایت اتفاق می افتد و هزینه ای هم ندارد بهترین خدمات مورد نیاز شما را به شما ارایه کند.
کد N1741487

وبگردی