آفتاب

ماموریت جدید دوقلوهای مشایی - بقایی

ماموریت جدید دوقلوهای مشایی - بقایی

نامه نوشت: شب آزادی بقایی گویی فاز جدیدی از رویارویی سه ضلعی احمدی نژاد، بقایی و مشایی با نظام کلید خورد. احمدی‌نژاد و یارانش آمده اند تا با اپوزیسیون شدن، در فضای سیاسی زنده بمانند.

دوران پساانتخاباتی برای احمدی نژاد و یارانش متفاوت از روزهای پساانتخاباتی سال 92 درحال گذار است، آنها بعد از انتخابات به مثابه سال 92 به عزلت و سکوت روی نیاورده اند، در صحنه هستند و فعال. خصوصا از آن روزی که حکم بازداشتی دیگر برای بقایی صادر شد و او باز هم راهی اوین شد تا تجربه ای دیگر از زندان رفتن را تجربه کند. به فاصله ای کوتاه جنجال احمدی نژادی ها آغاز شد. از اعتصاب غذای بقایی گفتند و از افشاگری ها. خط و نشان کشیدن هایی که زمزمه وار شنیده می شد.

احمدی نژاد و مشایی باز هم وسط میدان آمدند. اما حاشیه اصلی زمانی شکل گرفت که بقایی بعد از 18 روز از زندان آزاد شد و یکراست از اوین راهی ولنجک شد و با استقبال گرم مشایی و احمدی نژاد روبرو شد. داستان جدید مثلث احمدی نژادی ها از همان جا آغاز شد.

بقایی که بعد از زندان تلاش زیادی برای مظلوم نمایی داشت، ساعاتی بعد از آزادی از اوین اتهامات سنگین و عجیبی را متوجه قوه قضاییه کرد و حتی بدتر از آن آرزوی سرنگونی می کند. آرزویی که با انشاالله گفتن جمعی که او را احاطه کرده اند همراه می شود. بعد از او اسفندیار رحیم مشایی است که تهدید به افشاگری می کند و خواستار تشکیل دادگاهی در محضر ملت ایران می شود، احمدی نژاد هم ساکت نمی ماند و چندبار در مقام تایید کننده دوقلوهای مشایی - بقایی وارد میدان می شود.

شب آزادی بقایی گویی فاز جدیدی از رویارویی این سه ضلعی با نظام کلید خورد. احمدی نژاد و یارانش آمده اند تا با اپوزیسیون شدن در فضای سیاسی زنده بمانند.

27214

کد N1741330

وبگردی