آفتاب
برانکو ایوانکوویچ:

لیست پرسپولیس تغییر می‌کند/ هم احمدزاده هست و هم گادوین منشا

لیست پرسپولیس تغییر می‌کند/ هم احمدزاده هست و هم گادوین منشا

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه لیست این تیم برای بازی با فولاد خوزستان تغییر می‌کند، از غیبت بازیکنان خارجی تیمش در هفته اول ابراز بی اطلاعی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال فولاد خوزستان که ظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد به خبرنگاران گفت: بازی سختی پیش رو داریم. همه می دانیم از فردا فصل جدید شروع می شود. در باشگاه جلسه ای داشتیم تا موضوعات مهم این فصل را بررسی کنیم. درباره عملکرد باشگاه و خودمان صحبت کردیم. مقدمه این فصل را با قهرمانی در سوپرجام داشتیم. خیلی خوشحالم بابت اولین قهرمانی خودمان در فصل جدید. باید مجددا به بازیکنانم تبریک بگویم.

وی تصریح کرد: اهدافمان را به همه گفتم. می خواهیم حداکثر بازی ها را ببریم و بیشترین قهرمانی را کسب کنیم. فشاری که روی بازیکنانم هست کاملا عادی و واضح است. بازیکنانم نشان دادند تحت این فشارها می توانند عمل کنند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به رویارویی تیمش با فولاد خوزستان تصریح کرد: اولین بازی همیشه خیلی خیلی سخت است. اگر لیگ سایر کشورها هم بررسی کنید می بینید بازی های اول به خاطر فشارها و انتظار هواداران باعث می شود نتایج عجیبی رخ بدهد. به همین خاطر خیلی پیش می آید که تیم های ضعیف تر می توانند فوق العاده عمل کنند. فولاد در فصل گذشته از ما یک امتیاز گرفت. تیم امسال فولاد هم مربی و بازیکنان جدید دارد. با این حال سرمربی این تیم از همان خطه هست و شناخت کاملی از فوتبال این استان دارد. مطمئن هستم فولادی ها خودشان را خیلی خوب با برنامه های این مربی تطبیق می دهد. همه تیم ها خودشان را در بهترین شرایط قرار داده اند و فولاد هم مستثنی نیست.

برانکو تصریح کرد: دو بازی این تیم مقابل سپیدرود و گل گهر را آنالیز کردیم. با این حال باز هم نمی توانیم کاملا شناخت داشته باشیم. چیزی که واضح است انرژی تیم هایی است که مقابل پرسپولیس بازی می کنند. فولاد مثل سپاهان یکی از بهترین تیم های ۱۰ سال اخیر است. بازی محکم و درگیرانه ای با فولاد داریم.

وی در ادامه افزود: تمام بازیکنانم به جز سید جلال که کشیدگی مختصر در ناحیه همسترینگ دارد آماده بازی هستند. البته گادوین منشا همچنان در رقابت است تا بازی کند اما اگر آماده شود می تواند بازی کند و شاید ۱۵ الی ۲۰ دقیقه به میدان می رود.

وی درباره لیست ۱۹ نفره ای که باشگاه برای بازی فردا منتشر کرده است که در این لیست نامی از گادوین منشا و فرشاد احمدزاده دیده نمی شود، گفت: هم فرشاد احمدزاده در لیست است و هم گادوین منشا. این لیست تغییر می کند.

برانکو درباره بالا رفتن انتظارات از وی و پرسپولیس در فصل جدید رقابت های لیگ برتر و ادامه لیگ قهرمانان آسیا افزود: هر سال انتظارات بیشتر می شود. همانطور که گفتم هدفمان بیشترین برد است. با این حال در کنار این بردها باید بازی زیبا را برای هوادارانمان انجام بدهیم. در دو فصل گذشته تا حد زیادی موفق بودیم و این روند را ادامه می دهیم. هواداران خواسته های خودشان را دارند و ما خودمان را از این مسئولیت فارغ نمی کنیم. هواداران از ما انتظار قهرمانی دارند. این خواسته را هم پنهان نکرده ایم اما این کار خیلی سختی است چرا که هر 8 تیمی که به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده‌اند می توانند قهرمان شوند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس نشان داد در سطح رقبای آسیایی هست، تصریح کرد: انتظار کمک از همه داریم. می خواهم هوادارانمان باز هم ما را حمایت کنند. آنها در بازی سوپرجام هم تیم را همراهی کردند و می خواهم در بازی فردا هم باشند. آنها دو سال است یار دوازدهم ما هستند. هیچ چیزی مهم تر از هوادار نیست.

برانکو درباره اظهار نظر محمود زاده مسئول سازمان لیگ درباره عدم اجازه حضور خارجی های پرسپولیس و استقلال در هفته اول گفت: من در این باره اظهار نظر نمی کنم. من چنین چیزی در این باره نشنیده ام و باید با باشگاه صحبت کنم.

وی ادامه داد: اگر خارجی هایمان نتوانند بازی کنند طبیعی است که به مشکل می خوریم.

ادامه دارد....

کد N1740317

وبگردی