آفتاب

تجهیز پلیس هرمزگان به سگ‌های مواد یاب و پهباد برای مقابله با قاچاقچیان

تجهیز پلیس هرمزگان به سگ‌های مواد یاب و پهباد برای مقابله با قاچاقچیان

جانشین فرمانده ناجا در کمیسیون مقابله با مواد مخدر از تجهیز پلیس هرمزگان به سگ‌های مواد یاب و پهباد جهت مقابله جدی با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار اسکندر مومنی در جلسه کمیسیون مقابله با مواد مخدر کشور ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: با تلاش شبانه روزی، کشفیات موادمخدر در سطح کشور در مجموع دستگاه‌ها 11 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: با تشکیل کمیته مقابله با مواد مخدر و اصلاح ساختاری که صورت گرفت شاهد افزایش کشفیات هستیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امسال نگاه دنیا معطوف به انتخابات ایران بود که به بهترین نحو برگزار شد، تصریح کرد: اولویت اول ما موضوع امنیتی کشور است و همه ما باید مراقب باشیم؛ با توجه به شکست‌های متعدد گروه‌های تکفیری امکان پخش شدن آنها در کشورهای همسایه متصور است و اگر اشراف اطلاعاتی در کشور وجود نداشت حوادث تروریستی بیشتری را می‌توانستیم شاهد باشیم.

مومنی با بیان اینکه برخورد قاطعانه دستگاه قضائی باعث شد، ریسک و هزینه برای قاچاقچیان بالا رود، گفت: استان هرمزگان در اکثر شاخص‌های امنیتی به ویژه در جرایم و سرقت‌های مهم شرایط بسیار خوبی دارد و اگر این روند استمرار داشته باشد جزء استان های برتر در کشور خواهد بود.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: استان هرمزگان به تجهیزاتی از جمله سگ‌های مواد یاب، هلی کوپتر، پهباد جهت مقابله جدی‌تر با قاچاق مواد مخدر تجهیز خواهد شد و می‌طلبد که با جدیت بیشتری در این حوزه وارد شویم.

کد N1739800

وبگردی