آفتاب
محسنی بندپی خبرداد:

افزون بر 11هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی ساخته می شود

افزون بر 11هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی ساخته می شود

گرگان - ایرنا- رییس سازمان بهزیستی کشور از ساخت افزون بر11هزار و 300واحد مسکونی برای مددجویان این سازمان خبر داد و گفت: تا پایان سال 98 این واحدها به بهره برداری رسیده و آماده استفاده مددجویان زیرپوشش می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از 9 واحد مسکن مددجویان بهزیستی شهرستان گمیشان در شمال غرب استان گلستان اظهار کرد: یکی ازاولویت های بهزیستی برای ساخت مسکن، تحول منازل به خانواده های دارای 2 معلول و بالاتر است.
وی بیان کرد: تاکنون برای 2 هزار خانواده دارای 2 معلول مسکن ساخته و تحویل شده است که امیدواریم ساخت این خانه ها در کاهش دغدغه های این خانواده ها موثر بوده باشد.
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‎ساز گلستان هم گفت: در مراسم متمرکز امروز 38 واحد مسکونی در گلستان به بهره برداری و تحویل خانواده مددجویان بهزیستی دارای 2 معلول می شود.
قربانعلی میر اظهار کرد: علاوه بر این، 42 واحد مسکونی دیگر هم برای مددجویان بهزیستی گلستان ساخته می شود که امیدواریم در آینده نزدیک این خانه ها هم تحویل شود.
وی بیان کرد: هریک از واحد‎های مسکونی بهره برداری شده امروز درزمینی به وسعت 200 مترمربع دارای 68 متر مربع زیربنا است و تنها واحدهای مسکونی ویلایی کشور برای خانواده‎های دومعلول بهزیستی محسوب می‎شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، همچنین با حضور رییس سازمان بهزیستی 6 مرکز اورژانس اجتماعی در شهرستان های مختلف استان گلستان به بهره برداری رسید.
3091/1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
کد N1739654

وبگردی