آفتاب

قائم مقام باشگاه تراکتورسازی: تکیه تیم به هواداران است/ 4 میلیارد تومان از بدهی های خارجی پرداخت شد

قائم مقام باشگاه تراکتورسازی: تکیه تیم به هواداران است/ 4 میلیارد تومان از بدهی های خارجی پرداخت شد

تبریز - ایرنا - قائم مقام باشگاه فوتبال تیم تراکتور سازی با اشاره به پرداخت 4 میلیارد تومان از مجموع 7 میلیارد تومان بدهی خارجی باشگاه گفت: تراکتور سازی به هوادارانش تکیه کرده و با همدلی و اتحاد از مشکلات پیش آمده عبور خواهد کرد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی باشگاه تراکتور سازی، کاظم شهریاری افزود: حمایت همه جانبه هواداران پرشور این باشگاه و مسئولان دلسوز استانی تمامی مشکلات سرخ پوشان را در این فصل مرتفع می سازد و تراکتورسازی در کنار هواداران وفادارش سربلند خواهد بود.
وی در خصوص سمت جدید خود گفت: برای من تفاوتی ندارد که با چه پست و عنوانی به باشگاه تراکتورسازی خدمت کنم، حتی اگر هیچ سمتی در این باشگاه نداشته باشم به عنوان یک هوادار با تمام وجود روی سکو می نشینم و تیم محبوبم را تشویق می کنم، بدون تردید خدمت به تراکتورسازی بزرگ و محبوب در هر سمتی افتخار است.
شهریاری پیرامون آخرین وضعیت تراکتورسازی در آستانه آغاز فصل جدید خاطر نشان کرد: شرایط خوب است و با وجود تمام مشکلات برنامه های آماده سازی تیم با زحمات اعضای کادر فنی به خوبی دنبال شده و آقای گل محمدی مربی توانمند، بی حاشیه و پرتلاشی است که شبانه روز برای آماده سازی یک تیم قدرتمند تلاش کرده است.
وی ادامه داد: امیدواریم نتایج این زحمات را در مسابقات بگیریم و به خواست خدا عملکرد درخشانی داشته باشیم؛ خوشبختانه ما یکی از نخستین باشگاه هایی هستیم که توانستیم بخشی از مبالغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم که این اتفاق خوبی است و حاصل زحمات مدیریت پرتلاش باشگاه است.
شهریاری اظهار کرد: خوشبختانه در این فصل برنامه های اقتصادی بسیار خوبی در نظر گرفته شده که اگر تنها بخش کوچکی از آن هم محقق شود تمامی مشکلات مالی باشگاه حل می شود.
قائم مقام باشگاه تراکتورسازی گفت: ما در حال حاضر طرح های اقتصادی بسیار مفید و کارآمدی داریم که برای تامین اعتبارات باشگاه در نظر گرفته شده و می تواند تحول بزرگی ایجاد کند.
وی افزود: این اتفاق بسیار خوب و ارزشمندی است که مدیریت باشگاه توانسته برای اولین بار چنین طرح هایی را ایجاد کند و حالا گام دوم را هواداران تراکتورسازی بردارند تا با حمایت از همین طرح ها زمینه حل مشکلات مالی باشگاه را فراهم سازند.
شهریاری با اشاره به طرح دریافت کارت هواداری تراکتورسازی از بانک کوثر، ‌خرید سیم کارت های آذرتل که برای نخستین بار در یک باشگاه ورزشی اجرا می شود اظهار کرد: طرح عضویت در سامانه 3090 که سال گذشته هم اجرایی شد و همچنین طرح های دیگری مثل بیمه رازی و دستگاه های پوز ابتکار بسیار خوبی برای رفع مشکلات اقتصادی و تامین اعتبارات لازم برای باشگاه است.
شهریاری در ادامه گفت: بدهی های سنگین باقیمانده از گذشته واقعا مشکلات زیادی برای باشگاه ایجاد کرده به طوری که تنها در خصوص پرونده های خارجی مجموع بدهی ها به حدود 7 میلیارد تومان می رسد که تاکنون 4 میلیارد تومان آن پرداخت شده و با این وجود باشگاه توانسته بخشی از مطالبات بازیکنان از فصل گذشته و همینطور بخشی از مبالغ فصل جدید را به کل اعضای تیم پرداخت کند.
قائم مقام باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: ابتدا از هواداران مان می خواهم که وظیفه سخت و خطیر خودشان را در این موقعیت درک کنند و بدانند که در این فصل با وجود تمامی مشکلات تراکتورسازی با حمایت آنها در همه شهرهای کشور سربلند و پیروز خواهد بود.
شهریاری افزود: اگر تیم نتوانست در شرایط محرومیت بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد، این هوادار است که جای خالی همه نفرات را برای تیم پر می کند و پرشورها در این موقعیت حساس نشان دهند با تمام وجود به یاری تیم محبوبشان می آیند و اعضای کادر فنی به خصوص آقای گل محمدی را دلگرم تر و با انگیزه تر از گذشته می کند.
کاظم شهریاری یکی از مدیران باسابقه باشگاه تراکتورسازی اخیرا از سوی مصطفی آجورلو به عنوان قائم مقام باشگاه تراکتور سازی انتخاب شده است.
تیم فوتبال تراکتورسازی از تیم های مدعی و پرطرفدار کشورمان است که در سال های اخیر همواره در رده های نخست جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران قرار گرفته است.
خبرنگار: مهدی آب بسته**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
9853/518
کد N1739642

وبگردی