آفتاب
در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های علمی کشور؛

فراخوان گرنت پژوهشی 'آغاز' منتشر شد

فراخوان گرنت پژوهشی 'آغاز' منتشر شد

تهران– ایرنا- فراخوان گرنت پژوهشی'آغاز'در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های علمی کشور و اجرایی شدن طرح های پذیرفته شده، از سوی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی ریاست جمهوری منتشر شد.

به گزارش روز دوشنبه گروه علمی ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گرنت پژوهشی آغاز عنوان حمایتی است که از سوی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی به منظور جذب و حفظ دانش آموختگان برجسته فارغ التحصیل مقطع دکتری از مراکز علمی معتبر دنیا در دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشورمان شکل گرفته است.
بر همین اساس، به منظور کمک به توسعه علم و فناوری در چارچوب دستورالعمل اعلام شده از سوی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی از اول مردادماه جاری تا اول مهرماه سالجاری درخواست های متقاضیان استفاده از گرنت پژوهشی آغاز، دریافت و بررسی می شود.
بر اساس این گزارش، مدت زمان فراخوان تمدید نمی شود و متقاضیان پس از مطالعه دستورالعمل می توانند با مراجعه به سایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در چار چوب اولویت های تحقیقاتی، پروژه خود را در این سامانه تعریف و ارائه کنند.
همچنین پس از اتمام زمان فراخوان؛ پروژه ها در کمیته ای ویژه بررسی و به افرادی که در اولویت حمایت صندوق قرار گیرند، گرنت پژوهشی اعطا خواهد شد.
علمی ** 1836 **
تنظیم: یوسف درویشی* انتشار: زهره محتشمی پور
کد N1739109

وبگردی