آفتاب

نورافکن: ما بی‌تقصیریم، باشگاه گفت به اردو نروید

نورافکن: ما بی‌تقصیریم، باشگاه گفت به اردو نروید

امید نورافکن در تهران ماند و با اینکه اگر به قرقیزستان می‌رفت می‌توانست بازوبند کاپیتانی تیم فوتبال زیر ۲۳ سال را هم بر بازو ببندد، قید مسابقات قهرمانی آسیا را زد تا امروز با دردسری تازه روبه‌رو شود.

روزنامه خبرورزشی نوشت: نورافکن سال گذشته بدون اجازه کادر فنی استقلال در اردوی تیم جوانان حضور یافت و با تنبیه کادر فنی، مدتی از ترکیب تیم استقلال دور شد و حالا که با دستور همان کادر فنی در اردوی تیم امید شرکت نکرد باید بار دیگر محرومیت از بازی برای استقلال را تحمل کند! امید نورافکن که از این وضعیت اصلاً خوشحال نبود آرزو می‌کرد مسئولان باشگاه استقلال پیگیر این ماجرا شده و مشکلش را برطرف کنند. هافبک دفاعی جوان استقلال با خبرورزشی حرف زد.

اوضاع و احوال تمرینات خوب است؟
شکر خدا همه چیز به خوبی پیش می‌رود و تمرینات خوبی را پشت ‌سر گذاشته‌ایم. تقریباً برای مسابقات آماده هستیم و می‌رویم که لیگ را با قدرت آغاز کنیم.

کمیته انضباطی محروم‌‌تان کرده است؟
ظاهراً این‌طور است.

به دلیل شرکت نکردن در اردوی تیم امید؟
بله! اما این موضوع با هماهنگی باشگاه صورت گرفت و من تقصیری ندارم.

یعنی بازی اول لیگ را از دست دادی؟
هنوز نمی‌دانم. مسئولان باشگاه می‌گویند با فدراسیون در این باره حرف می‌زنند.

کلاً چرا اردوهای تیم‌های پایه این همه برایت دردسرساز می‌شوند؟
خودم هم نمی‌دانم چرا برنامه‌هایم جور در نمی‌آید! من قبل از اینکه مسابقات قهرمانی آسیا شروع شود به باشگاه گفتم مدارکم را برای اعزام به مسابقات ارسال کنند تا اگر شرایط برای رفتنم مهیا شد معطل این مسائل نشوم، اگر هم نرفتم که نرفتم. ولی بحث بازی شهرآورد پیش آمد.

به خاطر شهرآورد ماندی و نرفتی؟
اول که قرار بود شهرآورد ۲۵ تیر برگزار شود ولی بعد که عقب افتاد شرایط تغییر کرد. اصلاً قرار نبود شهرآورد لغو شود اما بعداً دیگر ما نمی‌توانستیم به اردوی تیم امید اضافه شویم چون تیم‌ها لیست نفرات‌شان را برای دریافت کارت بازی رد کرده بودند.

اسم تو در لیست نبود؟
نه نبود.

الان دیگر نمی‌توانی به اردوی تیم اضافه شوی؟
به هیچ عنوان. ما هیچ تقصیری در این باره نداشتیم و نمی‌دانم چرا ما را محروم کرده‌اند.

یک بار دیگر هم از این بابت لطمه خورده بودی؟
بله! سال گذشته که به اردوی تیم جوانان رفتم! آن زمان کادر فنی تیم از من خواست به اردو بروم و به من گفتند با کادر فنی استقلال هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌اند. من هم با هیچ‌کس هماهنگ نکردم و در تمرینات تیم جوانان حاضر شدم ولی بعد فهمیدم هیچ هماهنگی صورت نگرفته بود و آن مسائل برایم رقم خورد!

این بار چه تصمیم گرفتی؟
به هر حال تجربه سال قبل را داشتم و می‌دانستم باید از باشگاهم اجازه بگیرم. برای همین چون باشگاه برایم تصمیم می‌گرفت من هم ماندم و به حرف سرمربی‌ام گوش کردم.

الان پشیمان نیستی؟
اتفاقی که افتاده و نمی‌توان کاری کرد. فقط امیدوارم مسئولان فدراسیون شرایط ما را هم درک کنند. ما طرف قرارداد باشگاه استقلال هستیم و نمی‌توانیم به خواست خودمان اردوی تیم را ترک کنیم. از باشگاه هم می‌خواهم نهایت تلاش‌شان را بکنند تا محرومیت از همین هفته اول لغو شود. ما مقصر نیستیم.

بازی با بادران چطور بود؟
کل بازی را در میدان بودم. یک- یک تمام شد ولی ما خیلی موقعیت داشتیم که با خوش‌شانسی بادرانی‌ها توپ‌های‌مان به گل تبدیل نشدند.

تیم‌‌تان را چقدر شایسته قهرمانی می‌دانی؟
همه بازیکنان تیم فقط برای یک هدف تمرین می‌کنند و آن هم قهرمانی است. کسی در تیم حرفی غیر از قهرمانی نمی‌زند. جو صمیمانه و خوبی بر تیم حاکم است و ان‌شاءا... از هفته اول بازی‌های‌مان را با قدرت آغاز می‌کنیم تا فقط بردهای ۳ امتیازی به دست بیاوریم.

43503

کد N1739068

وبگردی