آفتاب
در جلسه امروز شورای صنفی نمایش

اکران آثار کودک و نوجوان بررسی شد/ یک فیلم جدید به سینما می‌آید

اکران آثار کودک و نوجوان بررسی شد/ یک فیلم جدید به سینما می‌آید

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه یک فیلم جدید از این هفته اکران می شود، بیان کرد در جلسه امروز اکران فیلم های کودک و نوجوان بررسی شد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه امروز دوم مرداد شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز شورای صنفی نمایش، قرارداد فیلم سینمایی «قشنگ و فرنگ» به کارگردانی  وحید موساییان بعد از فیلم سینمایی «ملی و راه های نرفته اش» به کارگردانی تهمینه میلانی در گروه سینمایی کورش به ثبت رسید.

وی ادامه داد: همچنین قرارداد فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ زاده نیز در گروه سینمایی استقلال بعد از فیلم «فصل نرگس» نگار آذربایجانی به ثبت رسید. همچنین فیلم «پاتو تو کفش من نکن» به کارگردانی حسین فرح بخش از چهارشنبه چهارم مرداد ماه در گروه سینمایی ماندانا اکران می شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش تاکید کرد: کف فروش فیلم های روی پرده بالا بود و نمایش آنها تا هفته آینده ادامه داد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز، منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما، علیرضا رضاداد و ابراهیم داروغه زاده حضور داشتند تا درباره ساماندهی اکران فیلم های کودک و نوجوان که دغدغه سازمان سینمایی است، صحبت کنند. در این جلسه قرار شد تا سازمان سینمایی، خانه سینما و شورای صنفی و سینما شهر، تمام تجربیات خود را در اختیار گروه کودک قرار دهند و ساختار گروه کودک به شکل واقعی خود در عرصه نمایش برسد و فیلم های کودک و نوجوان در تابستان و فصل های مختلف نمایش داده شوند.

فرجی در پایان گفت: دوستان در بخش مدیریتی نسبت به اکران فیلم های کودک و نوجوان حساس هستند، اما ساز و کار مناسبی در این زمینه باید تعریف شود تا به یک جمع بندی جامع دست پیدا کنیم تا هیچ تهیه کننده ای هنگام اکران فیلم خود دچار مشکل نشود.

کد N1739008

وبگردی